Katarzyna Sośnierz i Wojciech Dagiel ruszają z własną agencją Lvov
Wojciech Dagiel i Katarzyna Sośnierz, założyciele agencji Lvov (fot. materiały prasowe)
Założycielami i właścicielami ruszającej dziś nowej agencji Lvov są Katarzyna Sośnierz, była dyrektor kreatywna Grey Worldwide Warsaw i Wojciech Dagiel, były dyrektor kreatywny Havas Worldwide Warsaw.
- Po latach pracy w korporacji stawiamy na kreatywność niepodległą. Nie chcemy wiązać się z żadną siecią, to my sami będziemy decydować o rozwoju firmy i o tym, jak rozwiązywać problemy klientów - mówi Katarzyna Sośnierz. - Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam zdobyć wiedzę, która pomoże naszym klientom wygrać z konkurencją nie tylko wielkością budżetu, ale przede wszystkim pomysłem. A ponad 200 nagród w naszym portfolio jest tego gwarancją. Nie chcemy też podlegać podziałowi na komunikację tradycyjną i digitalową, bo tego podziału od dawna już nie ma – dodaje Dagiel.
Pierwszym klientem agencji jest wódka monopolowa J.A. Baczewski. Klient zdecydował się na powierzenie debiutującej agencji swojej flagowej marki ze względu na dotychczasowy dorobek kreatywny obojga założycieli. - Lvov przedstawił mi prosty, ale zaskakujący pomysł, który spełnił moje wyobrażenie o tym, jak powinna wyglądać współczesna komunikacja, dlatego zdecydowałem się na pracę z nimi – mówi Paweł Gorczyca, managing director Poland w AG - J.A. Baczewski. Efekty tej współpracy widoczne będą jeszcze tej jesieni.
Przy agencji Lvov powstanie również Fundacja im. Tadeusza Krzyżewskiego, lwowianina, pierwszego polskiego członka IAA, ojca polskiej reklamy. Fundacja będzie działać w obszarach społecznym oraz kultury i sztuki. - Chcielibyśmy przywrócić nazwisku Krzyżewskiego należną mu rangę w historii polskiej reklamy, przypomnieć o jego dorobku, wydać jego prace – mówi Sośnierz.
Sośnierz i Dagiel podkreślają, że Lvov będzie agencją full service nowego typu, łączącą kompetencje on- i offline. – Video content będzie stanowił coraz istotniejsze narzędzie – podkreśla Dagiel. – Dobrze się do tej zmiany przygotowaliśmy.
- Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wszelkie komunikacyjne potrzeby klientów, bez względu na ekran, na jakim przekaz reklamowy ma się pojawić - dodaje Sośnierz. Technologicznym zapleczem agencji jest software house Niepsuj, a produkcyjnym - Trailer & More.
(AMS, 01.10.2014)