Katarzyna Bujakiewicz występuje w kampanii Bakallandu
Aktorka Katarzyna Bujakiewicz została ambasadorką marki Bakalland.
Aktorka występuje w najnowszej komunikacji marki, która po raz pierwszy ma mieć charakter wizerunkowy, a nie jak dotychczas - produktowy. Celem kampanii jest budowanie mody na bakalie oraz przekonanie konsumentów, że bakalie to nie tylko dodatek do ciast, ale również zdrowa przekąska. Kampania rozpoczyna się 1 października i obejmie TV, prasę, Internet, media relations oraz różnorodne działania BTL. W telewizji prowadzona będzie na szeroką skalę akcja reklamowa (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), głównie w oparciu o billboardy sponsorskie oraz product placement w najpopularniejszych programach. Relacje z wizyty Katarzyny Bujakiewicz na plantacjach, z których pochodzą owoce Bakalland, będzie można obejrzeć w telewizji śniadaniowej. Całość wspierana będzie niestandardowymi działaniami promocyjnymi w prasie i Internecie oraz dedykowanymi kreacjami w mediach społecznościowych. Wizerunek Katarzyny Bujakiewicz pojawi się także na opakowaniach nowej linii bakalii – Selection. Za wszystkie działania odpowiada agencja 38PR.
Wybór Bujakiewicz do promowania marki poprzedziły badania przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.
(AMS, 01.10.2014)