Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szymon Gutkowski prezesem SAR

Szymon Gutkowski - nowy prezes SAR (fot. archiwum Press)

Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa/Tribal DDB, został wczoraj wybrany na prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Wyboru dokonało walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Związku Agencji Reklamowych. Drugim kandydatem na to stanowisko był Radosław Miklaszewski, partner i CEO Walk. Wyboru dokonano, bo prezesem przestał być Igor Kaleński, były CEO Saatchi & Saatchi Poland, który odchodzi z branży (a zgodnie ze statutem prezesem może być członek zarządu agencji reklamowej pozostającej członkiem SAR). Kadencja Kaleńskiego miała trwać do 2015 roku. Został honorowym członkiem SAR.
Szymon Gutkowski to jeden z pierwszych strategów marketingowych w Polsce. Zaczynał w 1991 roku jako dyrektor strategiczny Corporate Profiles (dziś DDB). Jest jednym z twórców tej grupy (zakładał ją z Marcinem Mroszczakiem i Pawłem Kastorym). Pod jego kierownictwem DDB Warszawa została Agencją Dekady Effie Awards, w 2009 i 2010 roku zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie Impactor.
Gutkowski jest jednym z twórców międzynarodowej koncepcji DDB University, był międzynarodowym trenerem w ramach DDB w dziedzinie strategii komunikacji. Jest też członkiem zarządu Fundacji Batorego i przewodniczącym rady strategicznej Stowarzyszenia Projekt: Polska.
W zarządzie SAR są obecnie: Radosław Miklaszewski (Walk), Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt), Olga Sobieraj (Ogilvy & Mather Poland), Michał Kazimierczak (Young & Rubicam Brands).

(AMS, 30.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.