Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza wizerunkowa kampania Starbucksa powstała w 28 krajach (wideo)

Sieć kawiarni Starbucks rozpoczęła pierwszą w swojej historii globalną kampanię brandingową.

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Meet me at Starbucks". Za jej kreację odpowiada agencja 72andSunny. Głównym elementem projektu jest interaktywny film dokumentalny, do którego zdjęcia powstały w ciągu 24 godzin w 59 kawiarniach Starbucksa zlokalizowanych w 28 krajach.

(LL, 30.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.