Atmedia partnerem sprzedaży reklam w Samsung Smart TV
24.09.2014, 16:29
Pierwszym klientem, który skorzystał z reklamy w Samsung Smart TV, był Orlen
Broker Atmedia nawiązał współpracę reklamową z firmą Samsung Electronics i w jego ofercie znalazły się reklamy dostępne w panelu startowym telewizorów z dostępem do Internetu Smart TV.
Jak wyjaśnia dyrektor marketingu Atmedia Wojciech Kowalczyk, forma reklamy zależy od reklamodawcy – może to być np. spot reklamowy, ale też m.in. ankieta. – To nowy produkt, ale już widzimy spore zainteresowanie reklamodawców – zapewnia Kowalczyk.
Pierwszy klient, który skorzystał z reklamy w Samsung Smart TV, to Orlen.
Z platformy Samsung Smart TV w Polsce korzysta ponad pół miliona użytkowników miesięcznie.
(KOZ, 24.09.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter