Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Atmedia partnerem sprzedaży reklam w Samsung Smart TV

Pierwszym klientem, który skorzystał z reklamy w Samsung Smart TV, był Orlen

Broker Atmedia nawiązał współpracę reklamową z firmą Samsung Electronics i w jego ofercie znalazły się reklamy dostępne w panelu startowym telewizorów z dostępem do Internetu Smart TV.

Jak wyjaśnia dyrektor marketingu Atmedia Wojciech Kowalczyk, forma reklamy zależy od reklamodawcy – może to być np. spot reklamowy, ale też m.in. ankieta. – To nowy produkt, ale już widzimy spore zainteresowanie reklamodawców – zapewnia Kowalczyk.
Pierwszy klient, który skorzystał z reklamy w Samsung Smart TV, to Orlen.
Z platformy Samsung Smart TV w Polsce korzysta ponad pół miliona użytkowników miesięcznie.

Pierwszym klientem, który skorzystał z reklamy w Samsung Smart TV, był Orlen

(KOZ, 24.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.