Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 05, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przychody CAM Media wzrosły o 14,7 proc.

W pierwszej połowie br. przychody ze sprzedaży spółki CAM Media działającej na rynku reklamy zewnętrznej wzrosły w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. o 14,7 proc. - do 20,5 mln zł.

Mimo wzrostu przychodów spółka nie zredukowała straty netto. Wręcz przeciwnie - wzrosła ona z 310 tys. do 339 tys. zł.
Jak podaje spółka, wzrost przychodów ze sprzedaży jest wynikiem przeprowadzonych wewnętrznych zmian pozwalających na skuteczniejsze i efektywniejsze
pozyskiwanie klientów zarówno bezpośrednich, jak i domów mediowych. Ponadto do poprawy wyników finansowych przyczynił się rozwój spółki Nextbike Polska (dostarcza rowery miejskie), która w pierwszej połowie roku rozpoczęła świadczenie usług w kilku nowych lokalizacjach.

(BG, 05.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.