Przychody CAM Media wzrosły o 14,7 proc.
05.09.2014, 00:01
W pierwszej połowie br. przychody ze sprzedaży spółki CAM Media działającej na rynku reklamy zewnętrznej wzrosły w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. o 14,7 proc. - do 20,5 mln zł.
Mimo wzrostu przychodów spółka nie zredukowała straty netto. Wręcz przeciwnie - wzrosła ona z 310 tys. do 339 tys. zł.
Jak podaje spółka, wzrost przychodów ze sprzedaży jest wynikiem przeprowadzonych wewnętrznych zmian pozwalających na skuteczniejsze i efektywniejsze
pozyskiwanie klientów zarówno bezpośrednich, jak i domów mediowych. Ponadto do poprawy wyników finansowych przyczynił się rozwój spółki Nextbike Polska (dostarcza rowery miejskie), która w pierwszej połowie roku rozpoczęła świadczenie usług w kilku nowych lokalizacjach.
(BG, 05.09.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter