Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 29, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GSK wznawia działania reklamowe Rutinoscorbinu

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline Consumer Healthcare po blisko półrocznej przerwie wraca z reklamą swojej kluczowej marki Rutinoscorbin.

GSK wycofało m.in. reklamy telewizyjne dla tego brandu wiosną br., gdy Główny Inspektorat Farmaceutyczny wydał decyzję o wycofaniu ze sprzedaży ok. 300 serii produktu Rutinoscorbin, uznając, że "nie dotrzymano standardów produkcyjnych przez jednego z dostawców substancji czynnej". Wycofana partia stanowiła wówczas 8 proc. całości dostaw Rutinoscorbinu do aptek.
Teraz GSK wznawia komunikację dla marki. Obecna kampania ma budować wizerunek Rutinoscorbinu jako marki nr 1 w dolegliwościach sezonu jesienno-zimowego, takich jak przeziębienie. W spocie pokazano ojca, który pod nieobecność żony radzi sobie z pierwszymi objawami choroby dziecka. Kampania prowadzona jest głównie w telewizji. Odpowiadają za nią agencje Havas Worldwide Warsaw (kreacja) i Mediacom (planowanie i zakup mediów).
Z danych IMS Health wynika, że w 2013 roku sprzedaż na rynku aptecznym Rutinscorbinu wyniosła wartościowo 82,9 mln zł.

(BG, 29.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.