Twitter uruchamia kolejne biura sprzedaży reklam w naszej części Europy
Najpopularniejszy na świecie serwis mikroblogowy Twitter zapowiedział wczoraj, że rozpoczyna sprzedaż reklam na 12 rynkach europejskich. Już w lipcu wybrał partnera sprzedażowego w Polsce.
Ali Jafari, odpowiedzialny w Twitterze za przychody na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), ogłosił wczoraj na firmowym blogu, że serwis uruchomił biura sprzedaży reklam lub rozpoczął współpracę w tym zakresie z lokalnymi partnerami w następujących krajach: Austrii, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Macedonii, Rumunii, Serbii, Słowenii, Szwajcarii, Portugalii i na Ukrainie. Tym samym reklamy na Twitterze można już kupować na 35 rynkach w regionie EMEA.
W lipcu Jafari ogłosił, że partnerem Twittera na polskim rynku została firma 140 Media - spółka z siedzibą w Gdańsku i biurem w Warszawie, powstała wyłącznie w celu obsługi reklamowej serwisu.
(LL, 27.08.2014)