Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Będzie kampania, która ma wykreować modę na czytanie książek

Agencja Mr. B Consulting wygrała przetarg na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej czytelnictwo książek.

Trzymiesięczna ogólnopolska kampania ma być prowadzona w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa. Celem działań skierowanych do osób w wieku 13-16 lat będzie zachęcanie do czytania książek i wykreowanie mody na czytelnictwo. Agencja ma przygotować kreację kampanii i zaplanować media - także np. założyć i administrować profile w mediach społecznościowych (Instagram, Twitter, Facebook, Google+) oraz prowadzić kampanię w Internecie.

(DR, 25.08.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.