Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 28, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Malaysia Airlines rozważają rebranding

Linie lotnicze Malaysia Airlines poważnie rozważają rebranding – poinformował dziennik ”The Daily Telegraph”.

Według gazety malezyjski rząd, który jest większościowym udziałowcem linii, rozpoczął przegląd ich strategii brandingowej. Rozważana jest m.in. zmiana nazwy przewoźnika, który w ostatnich sześciu miesiącach ucierpiał wizerunkowo w związku z zaginięciem rejsu MH370 i zestrzeleniem na Ukrainie lotu MH17.
W lipcu malezyjskie linie rozpoczęły pierwszą od lat kampanię wizerunkową. Działania są prowadzone w południowo-wschodniej Azji, Europie i Chinach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Ogilvy & Mather.

(LL, 28.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.