Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 26, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydatki reklamowe w pierwszym półroczu 2014 wzrosły o 4,2 proc.

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska wydała na reklamę w pierwszej połowie br. 46,8 proc. więcej, niż rok temu. W tym czasie wydatki całego rynku wzrosły o 4,2 proc. - wynika z danych Kantar Media (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska wydała na reklamę w pierwszej połowie br. 46,8 proc. więcej, niż rok temu. W tym czasie wydatki całego rynku wzrosły o 4,2 proc. - wynika z danych Kantar Media (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Aflofarm po sześciu miesiącach br. zostawił cennikowo w mediach na reklamy swoich produktów 624,4 mln zł. Dynamika wzrostu wydatków tej firmy (46,8 proc.) była ponaddziesięciokrotnie większa niż całego rynku - wzrost o 4,2 proc., do 13,89 mld zł.
Drugim największym reklamodawcą w tym roku jest firma telekomunikacyjna Orange Polska. Operator zwiększył wydatki o 30,2 proc. - do 295,6 mln zł. Trzecim największym reklamodawcą jest dystrybutor filmowy Kino Świat - 261,9 mln zł (w ub.r. poza pierwszą dziesiątką).
Top 10 uzupełniają: Procter & Gamble Polska - 247,5 mln zł (wzrost o 20,7 proc.), Lidl Polska - 235 mln zł (wzrost 36,2 proc.), USP Zdrowie - 194,1 mln zł (w ub.r. poza dziesiątką), P4 - 184,5 mln zł (wzrost o 4,5 proc.), Unilever Polska - 178,5 mln zł (spadek o 32,9 proc.), L'Oreal Polska - 171,7 mln zł (spadek o 3,2 proc.), Ferrero Polska - 171,3 mln zł.

(BG, 26.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.