Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom musi bronić kolejnego kluczowego budżetu

Koncern browarniczy Anheuser-Busch InBev ogłosił przegląd swojego amerykańskiego budżetu mediowego.

Wartość budżetu oceniana jest na 575 mln dol. Od 2011 roku za jego obsługę odpowiadała sieć Starcom. Zlecenie obejmuje m.in. planowanie i zakup mediów dla marek Budweiser, Bud Light, Michelob i Stella Artois.
Jest to kolejny kluczowy klient Starcomu, który zdecydował się na rozpoczęcie przeglądu mediowego - w kwietniu br. swoje globalne relacje z partnerami mediowymi zaczął weryfikować koncern Samsung. Starcom jest wiodącym domem mediowym koreańskiej firmy, której roczne wydatki reklamowe szacowane są na kilkanaście miliardów dolarów.

(LL, 22.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.