Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Philip Morris ruszył z przetargiem na obsługę w Internecie

Producent wyrobów tytoniowych Philip Morris Polska Distribution zaprosił agencje do przetargu na obsługę w Internecie - wynika z informacji "Presserwisu".

Z naszych informacji wynika, że przedmiotem przetargu jest komunikacja typu employer branding (HR). Philip Morris nie udziela informacji na ten temat. Dotychczas większość działań internetowych dla Philip Morris realizowała agencja Leo Burnett Warszawa, kompleksowo obsługująca tego klienta. Projekty z obszaru digital prowadziła dla tego klienta też m.in. agencja Marketing House.

(AMS, 14.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.