Agencja Grey odpadła z przetargu Allegro
24.04.2014, 00:26
W finale przetargu reklamowego Grupy Allegro walczą już tylko dwie agencje. Odpadła Grey Group, która obsługiwała tego klienta.
Grupa Allegro zaprosiła do przetargu (o jego starcie pisaliśmy 4 kwietnia br.) trzy agencje: Tribal DDB, Ogilvy & Mather (pracowała dla firmy nad projektami strategicznymi) i Grey Group (obsługiwała Allegro w ub.r.).
Jak przekazała nam Anna Tokarek, PR brand manager w Grupie Allegro, w dogrywce biorą udział Ogilvy & Mather i Tribal DDB. Oznacza to, że z przetargu odpadła agencja Grey. Wybór zwycięskiej agencji zaplanowano na drugą połowę maja br.
Wybrana agencja zajmie się obsługą działań reklamowych w telewizji, radiu, Internecie i urządzeniach mobilnych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. (BG)
(24.04.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter