„Jasna strona orzeźwienia”, czyli kampania Lipton Ice Tea
Od 21 kwietnia trwa kampania marketingowa Lipton Ice Tea (PepsiCo), która wspiera zmianę logotypu i opakowań produktu oraz nową komunikację marki.
W komunikacji podkreślono, że Lipton Ice Tea zawiera mniej cukru od innych słodzonych napojów gazowanych. Kampania, której hasłem jest „Jasna strona orzeźwienia”, jest prowadzona w telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży poprzez materiały POS. Zaplanowane są także samplingi napoju i eventy.
Za przygotowanie reklamy telewizyjnej odpowiada Adam & Eve DDB, a jej adaptację w Polsce powierzono agencji Gutenberg. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction. Strategię działań w Internecie opracowała agencja Digital One, a materiały POS przygotowała Pink Pepper Media. Organizacją eventów zajmuje się agencja Ewesa, natomiast wsparcie public relations kampanii zapewnia Questia.
(AMS, 22.04.2014)