Trzy nowe kategorie w XV edycji Effie Awards, nie ma już Digital
Ruszyły zgłoszenia do 15. edycji konkursu Effie Awards, w którym nagradzana jest efektywność działań komunikacyjnych. W tegorocznej edycji pojawią się trzy nowe kategorie: Motoryzacja, Media i rozrywka oraz Technology & Innovation. Zrezygnowano zaś z kategorii Digital.
Do nowej kategorii Media i rozrywka można zgłaszać kampanie promujące m.in. media, wydawców, stacje telewizyjne, radiowe. Kategoria Motoryzacja została wyłoniona z kategorii Dobra konsumenckie z uwagi na rosnącą liczbę zgłoszeń marek samochodowych. Technology & Innovation ma zaś promować innowacyjność myślenia, stosowanie w komunikacji nowych kanałów i technologii.
Rezygnację z kategorii Digital uzasadniono tym, że stał się on nieodłączną częścią komunikacji marketingowej.
Kampanie w tegorocznym konkursie można zgłaszać do 26 maja (pierwszy termin) oraz 6 czerwca 2014 roku (termin ostateczny). Zwycięzców poznamy 6 października. Organizatorem Effie Awards w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
(DR, PR, 17.04.2014)