Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy nowe kategorie w XV edycji Effie Awards, nie ma już Digital

Ruszyły zgłoszenia do 15. edycji konkursu Effie Awards, w którym nagradzana jest efektywność działań komunikacyjnych. W tegorocznej edycji pojawią się trzy nowe kategorie: Motoryzacja, Media i rozrywka oraz Technology & Innovation. Zrezygnowano zaś z kategorii Digital.

Do nowej kategorii Media i rozrywka można zgłaszać kampanie promujące m.in. media, wydawców, stacje telewizyjne, radiowe. Kategoria Motoryzacja została wyłoniona z kategorii Dobra konsumenckie z uwagi na rosnącą liczbę zgłoszeń marek samochodowych. Technology & Innovation ma zaś promować innowacyjność myślenia, stosowanie w komunikacji nowych kanałów i technologii.
Rezygnację z kategorii Digital uzasadniono tym, że stał się on nieodłączną częścią komunikacji marketingowej.
Kampanie w tegorocznym konkursie można zgłaszać do 26 maja (pierwszy termin) oraz 6 czerwca 2014 roku (termin ostateczny). Zwycięzców poznamy 6 października. Organizatorem Effie Awards w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

(DR, PR, 17.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.