Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Frugo ma być adresowana nie tylko do młodych klientów

(fot. frugo.pl)

Komunikacja Frugo, z portfolio Grupy FoodCare, zostanie przygotowana według nowego pozycjonowania marki.

Trwa jeszcze prowadzony od stycznia przetarg, a w jego w końcowej fazie o budżet reklamowy marki Frugo walczą trzy agencje: PZL (dotychczas pracująca dla Frugo), Saatchi & Saatchi i Arip Next. Przetarg ma się rozstrzygnąć na początku maja.
Frugo jest obecnie marką adresowaną do młodzieży. Nowe pozycjonowanie ma łączyć pierwszych użytkowników marki z początku lat 90. i młodych, nastoletnich konsumentów. W przetargu ma być wyłoniona agencja, która stworzy nową platformę komunikacyjną  Frugo, poszerzającą grupę docelową o starszych konsumentów, bez utraty młodych.
Ostatnia kampania reklamowa marki Frugo realizowana była przez agencję PZL (Leo Burnett Group) pod hasłem "Owoc kultury". PZL była również autorem kultowych spotów Frugo z początków lat 90. ubiegłego wieku.
 

(AMS, 16.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.