Obama w promocji smartfonów to zaplanowana akcja Samsunga
Fotografia wykonana przez Oritza smartfonem Samsunga
Koncern elektroniczny Samsung przyznał, że zdjęcie z udziałem prezydenta Obamy opublikowane na Twitterze przez gwiazdę bejsbolu Davida Ortiza Ropeda było zaplanowaną akcją marketingową.
W wywiadzie dla dziennika "The Boston Globe" przedstawiciel koncernu przyznał, że dział marketingu Samsunga przed wizytą w Białym Domu przeszkolił popularnego bejsbolistę w robieniu zdjęć smartfonem i udostępniania ich w mediach społecznościowych. David Ortiz Roped jest oficjalnym ambasadorem marki Samsung.
Fotografia z amerykańskim prezydentem udostępniona przez niego na Twiterze zyskała ogromną popularność, a koreański koncern wykorzystał ją jako reklamę, podkreślając, że została wykonana przy użyciu sprzętu jego produkcji.
Podobną strategię Samsung zastosował podczas ostatniej ceremonii wręczania Oscarów - prowadząca galę Ellen DeGeneres zrobiła smartfonem Samsunga tzw. selfie w towarzystwie hollywódzkich gwiazd.
(LL, 04.04.2014)