Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najbardziej efektywne kampanie reklamowe powstały dla Audi i Evian (wideo)

Organizatorzy konkursu reklamowego Global Effie ogłosili zwycięzców tegorocznej edycji.

Za najbardziej efektywne kampanie reklamowe minionego roku uznano: projekt "The Land of Quattro" zrealizowany przez agencję Thjnk dla koncernu samochodowego Audi oraz kampanię "Baby & Me", przygotowany przez agencję BETC dla marki Evian.
Nagrodami Global Effie wyróżniane są kampanie, które swoim zasięgiem objęły co najmniej cztery kraje lub dwa kontynenty.

(LL, 04.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.