Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 02, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Starcom broni obsługi Coca-Coli przed trzema konkurentami

Cztery domy mediowe biorą udział w przetargu Coca-Cola HBC Polska. Oprócz Starcomu, który broni budżetu, o obsługę mediową tego klienta starają się: MediaCom Warszawa, Carat Polska i Universal McCann.

Anna Solarek, active & healthy lifestyle manager w Coca-Coli, powiedziała "Presserwisowi", że przetarg prowadzony jest lokalnie na rynku polskim, a firma po wielu latach współpracy ze Starcomem postanowiła przejrzeć oferty innych domów mediowych (Starcom pracuje dla Coca-Coli od 2003 roku, kiedy obsługę mediową tego producenta napojów przejął od Universal McCann).
Informację o tym, że Coca-Cola HBC Polska prowadzi przetarg, jako pierwszy podał serwis "MMP24".

(BG, 02.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.