Starcom broni obsługi Coca-Coli przed trzema konkurentami
02.04.2014, 11:24
Cztery domy mediowe biorą udział w przetargu Coca-Cola HBC Polska. Oprócz Starcomu, który broni budżetu, o obsługę mediową tego klienta starają się: MediaCom Warszawa, Carat Polska i Universal McCann.
Anna Solarek, active & healthy lifestyle manager w Coca-Coli, powiedziała "Presserwisowi", że przetarg prowadzony jest lokalnie na rynku polskim, a firma po wielu latach współpracy ze Starcomem postanowiła przejrzeć oferty innych domów mediowych (Starcom pracuje dla Coca-Coli od 2003 roku, kiedy obsługę mediową tego producenta napojów przejął od Universal McCann).
Informację o tym, że Coca-Cola HBC Polska prowadzi przetarg, jako pierwszy podał serwis "MMP24".
(BG, 02.04.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter