Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 02, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MediaCom przejmie obsługę marek Volkswagena w Polsce

Koncern samochodowy Volkswagen Group ponownie powierzył obsługę swojego globalnego budżetu mediowego sieci MediaCom, powiększając zakres zlecenia o polski rynek.

W komunikacie prasowym sieć poinformowała, że pierwszy raz w historii przejmie odpowiedzialność za obsługę wszystkich marek niemieckiego koncernu w Polsce.
W ramach zlecenia MediaCom do końca 2016 roku będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów dla marek Volkswagena (m.in. VW, Audi, Seat, Škoda i Man) na ponad 30 rynkach. Sieć należąca do holdingu reklamowego WPP obsługuje media dla Volkswagena od 1998 roku.

(LL, 02.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.