Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Przybylska i Paweł Małaszyński w reklamach sieci Play

Aktorzy Anna Przybylska i Paweł Małaszyński dołączyli do celebrytów promujących markę Play (P4). W spotach tego operatora wystąpiło już 18 gwiazd.

Anna Przybylska wspólnie z Pawłem Małaszyńskim będą promować Formułę Rodzina 4.0. Kampania z ich udziałem rozpocznie się 4 kwietnia br. - Jest to oferta skierowana do rodzin, dlatego zdecydowaliśmy, by w kampanii wystąpiły gwiazdy, które prowadzą życie rodzinne - poinformowano podczas piątkowej konferencji prasowej. Działania reklamowe prowadzone będą w telewizji, radiu, Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa. Produkcją zajęło się Oto Film. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa.

Od ponad roku Play wykorzystuje w swoich spotach wizerunki celebrytów. W reklamach tego operatora wystąpili już: Kuba Wojewódzki, Magdalena Różczka, Agnieszka Dygant, Maciej Stuhr, Małgorzata Socha, Marcin Prokop, Czesław Mozil, Kamil Bednarek, Krzysztof Hołowczyc, Michał Żebrowski, Agnieszka Chylińska, kabaret Mumio, Agnieszka Radwańska i Jerzy Janowicz. Ostatnio Play zaprosił do udziału w spotach piosenkarzy Margaret i Dawida Podsiadłę.
14 kwietnia br. Play ruszy z kolejną kampanią. W działaniach reklamowych promujących Formułę Komfort 4.0 dla firm wystąpią Michał Żebrowski i Krzysztof Hołowczyc.

(DR, 31.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.