Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 21, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Muszynianka jest sprzedawana w nowej butelce

Studio Projektowe Ikar zaprojektowało nową komunikację wizualną Muszynianki (fot. materiały prasowe)

Woda Muszynianka (Muszynianka Spółdzielnia Pracy) wprowadziła nową identyfikację wizualną: zmodyfikowała logo, etykietę i butelkę.

Celem wprowadzonych zmian było odświeżenie wizerunku marki, zaakcentowanie jej jakości, nadanie elegancji i podkreślenie górskiego rodowodu wody. Nowa etykieta została wzbogacona o srebrne dodatki, z których na pierwszy plan wybija się grafika górzystego pejzażu.
Przeprojektowana została też butelka. Jest teraz bardziej smukła, a w górnej jej części został umieszczony relief gór, co ma zwiększyć rozpoznawalność produktu. 
Woda reklamowana jest już m.in. w telewizji i prasie branżowej.
Za nową identyfikację wizualną odpowiada Studio Projektowe Ikar.

(DR, 21.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.