Prace polskich agencji na shortlistach festiwalu Eurobest
05.12.2013, 11:03
Cztery prace polskich agencji znalazły się na ogłoszonych wczoraj krótkich listach festiwalu reklamowego Eurobest.
Kampania ”Bardzo dobre maniery” zrealizowana przez warszawską agencję Cheil Worldwide powalczy o główne nagrody w dwóch kategoriach – Media oraz Direct. Na krótkiej liście kategorii Branded Content & Entertainment znalazła się charytatywna kampania "Rak’n’roll Records", za kreację której odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt. Z kolei w kategorii Outdoor jurorzy zakwalifikowali do finału dwie reklamy McMuffin i McCroissant przygotowane przez agencję DDB Warszawa dla McDonald's Polska.
Festiwal Eurobest od wczoraj trwa w Lizbonie. Zwycięzcy 15 konkursowym kategorii ogłoszeni zostaną w piątek wieczorem.
(LL, 05.12.2013)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter