Epica: srebro dla Hypermedia Isobar i brąz dla 180heartbeats + Jung von Matt
Nagrodzona kampania agencji Hypermedia Isobar
Hypermedia Isobar i 180heartbeats + Jung von Matt zdobyły nagrody na międzynarodowym konkursie reklamowym Epica w Paryżu.
Hypermedia Isobar została nagrodzona srebrem za kampanię dla P&G i marki Blend-a-Med pt. “Śmiejące się pomniki”, a 180heartbeats + Jung von Matt - brązem za kampanię dla Fundacji Rak’n'Roll pt. "Pierwsza charytatywna wytwórnia muzyczna”.
Na Epice srebrne i brązowe nagrody są przyznawane bez udziału jury, a na podstawie punktacji – decyduje statystyka i poziom ocen wszystkich zgłoszeń w danej kategorii. Jurorami konkursu są dziennikarze piszący o reklamie. W tym roku o nagrody walczyło 13 zgłoszeń z Polski.
Siecią roku została Leo Burnett z 32 nagrodami, w tym dziewięcioma złotymi, a agencją roku - Foresman & Bodenfors (15 nagród, w tym trzy złote).
Uroczystość wręczenia nagród Epica odbędzie się 24 stycznia w Delhi (co roku inny kraj jest gospodarzem gali).
AMS