Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 28, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZL zwalnia z działów produkcyjnych i planuje dalszą restrukturyzację

Agencja reklamowa PZL (grupa Leo Burnett) w połowie grudnia przejdzie restrukturyzację.

Dyrektor zarządzający agencji PZL Sebastian Olszowy nie chce podawać szczegółów wprowadzanych zmian. Na razie przebudowie ulegają działy produkcyjne: zespół działu produkcji filmowej i print został zmniejszony o trzech pracowników, a dział DTP - o dwóch (wszystkie te osoby pracują w PZL do końca br.).
W PZL pracuje obecnie około 50 osób. Agencja obsługuje takich klientów, jak: Woseba, FoodCare, Browar Łomża, Ferrero, Alior Bank, Tesco, ZPT Kruszwica, Felix, Ambra. Z końcem br. przestanie pracować dla PZU.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.