Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 19, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Epica: najwięcej prac z Polski przysłała Hypermedia Isobar

Do 27. edycji międzynarodowego konkursu reklamowego Epica wpłynęło mniej zgłoszeń niż w roku ubiegłym. O nagrody w konkursie powalczy w tym roku 13 prac z Polski.

Osiem prac wysłała agencja Hypermedia Isobar, a po jednej: 180heartbeats + Jung von Matt, Brand Nature Access, DDB Warszawa, Havas Worldwide Warsaw i Wunderman.
Rok temu sześć polskich agencji zgłosiło 12 prac, a w 2011 roku o nagrody Epica walczyło 19 polskich zgłoszeń z sześciu firm.
W tym roku na konkurs wpłynęło 3397 zgłoszeń (rok temu było ich 3893, dwa lata temu 3739). W konkursie Epica po raz drugi oceniane będą prace z całego świata, a nie tylko z Europy. W jury zasiadają dziennikarze z pism zajmujących się komunikacją marketingową - Polskę reprezentuje Agata Małkowska-Szozda ("Press" i "Presserwis"). Jury będzie obradować w Paryżu od dziś do 23 listopada br.

CP

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.