ZUS będzie się reklamował jako nowoczesny, przyjazny i bezpieczny
Zakład Ubezpieczeń Społecznych planuje kampanię, w której chce się przedstawić jako instytucja nowoczesna, przyjazna i bezpieczna.
Wydział komunikacji społecznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych rozesłał do agencji zapytanie ofertowe dotyczące opracowania koncepcji kreatywnej i produkcji materiałów reklamowych w ramach promocji Platformy Usług Elektronicznych ZUS. Planowana kampania ma mieć charakter społeczny. Jej cele to: poinformowanie o platformie PUE ZUS, zwiększenie liczby zakładanych profili, odwiedzin profili, edukacja dotycząca nowego produktu PUE ZUS, a także budowanie wizerunku ZUS jako instytucji nowoczesnej, przyjaznej i bezpiecznej.
Kampania ma być realizowana w mediach w terminie od 1 stycznia do 31 marca 2014 roku. Planowanych jest pięć spotów telewizyjnych długości 30 sekund oraz ich skróty do 15 sekund, a także dwie analogiczne reklamówki radiowe.
Postępowanie będzie prowadzone w trybie zapytania ofertowego. Kwota oferty nie może przekroczyć 500 tys. zł netto.
AMS