Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 01, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Da Grasso prowadzi rozmowy z domami mediowymi

Sieć gastronomiczna Da Grasso po raz pierwszy wybiera dom mediowy do planowania kampanii.

Da Grasso ruszyła z ogólnopolską kampanią promocyjną wykorzystującą m.in. działania ATL i BTL. Z informacji "Presserwisu" wynika, że do realizacji kampanii w ogólnopolskich rozgłośniach wybierany jest dom mediowy - firma nie podaje, z kim prowadzi rozmowy. Da Grasso dotychczas nie współpracowała z żadnym domem.
Pierwszy etap ogólnopolskiej akcji marketingowej Da Grasso ruszył 30 września. Potrwa do drugiej połowy grudnia, kiedy prezentowane będzie nowe menu i promocje. Bohaterami kampanii zostali członkowie Rodziny Grasso (Napoletana, Decoro i Roma), czyli ambasadorzy najczęściej wybieranych przez klientów pizz. Najpierw realizowane będą działania na profilu firmy na Facebooku. Kampania w radiu ma wystartować za kilka tygodni. Za przygotowanie strategii i kreację odpowiada agencja After Hours.

AW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.