Da Grasso prowadzi rozmowy z domami mediowymi
Sieć gastronomiczna Da Grasso po raz pierwszy wybiera dom mediowy do planowania kampanii.
Da Grasso ruszyła z ogólnopolską kampanią promocyjną wykorzystującą m.in. działania ATL i BTL. Z informacji "Presserwisu" wynika, że do realizacji kampanii w ogólnopolskich rozgłośniach wybierany jest dom mediowy - firma nie podaje, z kim prowadzi rozmowy. Da Grasso dotychczas nie współpracowała z żadnym domem.
Pierwszy etap ogólnopolskiej akcji marketingowej Da Grasso ruszył 30 września. Potrwa do drugiej połowy grudnia, kiedy prezentowane będzie nowe menu i promocje. Bohaterami kampanii zostali członkowie Rodziny Grasso (Napoletana, Decoro i Roma), czyli ambasadorzy najczęściej wybieranych przez klientów pizz. Najpierw realizowane będą działania na profilu firmy na Facebooku. Kampania w radiu ma wystartować za kilka tygodni. Za przygotowanie strategii i kreację odpowiada agencja After Hours.
AW