Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 26, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mercedes zabija młodego Hitlera w studenckim spocie (wideo)

Koncern samochodowy Mercedes-Benz zdecydowanie odciął się od kontrowersyjnego spotu reklamowego nakręconego w ramach pracy dyplomowej przez trzech studentów szkoły filmowej w Ludwigsburgu.

Film nawiązuje do reklam samochodów marki Mercedes i wykorzystuje ich slogan ”Rozpoznaje niebezpieczeństwo, zanim ono powstanie”. Akcja reklamy rozgrywa się w latach 90. dziewiętnastego wieku w austriackim miasteczku Braunau am Inn. W tym okresie jego mieszkańcem był kilkuletni Adolf Hitler. Chłopiec zostaje potrącony przez przejeżdżający przez wioskę mercedes klasy C, mimo że samochód jest wyposażony w funkcje automatycznego rozpoznawania zagrożeń na drodze.
Koncern Mercedes-Benz wymógł na autorach filmu, by umieścili w nim wyraźną informację, że reklama nie została autoryzowana i nie ma związku z koncernem ze Stuttgartu.
Reżyserem spotu jest Tobias Hasse, student, który m.in. jest laureatem Young Directors Award ubiegłorocznego festiwalu reklamowego w Cannes.

LL

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.