Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 14, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polska kampania ciastek Oreo adaptowana na zagranicznych rynkach

Kampania ciastek Oreo (Mondelez Polska) przygotowana przez polską agencję Draftfcb pojawi się w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

W Polsce kampania ciastek skierowana do matek dzieci w wieku od 6 do 12 lat rozpoczęła się w poniedziałek (12 sierpnia). Działania prowadzone są w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Media na polskim rynku zakupił dom mediowy Starcom. (DR)

(14.08.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.