Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Redd's
Wystartowała kampania promująca dwa nowe smaki Redd's dostępne w limitowanej, letniej ofercie.
Spoty reklamowe są emitowane w największych kanałach telewizyjnych, kampanię uzupełnią działania w Internecie (m.in. współpraca ze Spotify, Listonic, YouTube, odświeżenie strony internetowej redds.pl, aktywacje konsumentów na fan page marki na Facebooku), sampling, działania PR i BTL, a także promocja w punktach sprzedaży.
"Wybierz swoje jabłko" - to główne hasło akcji oparte na przekonaniu, że ludzie mają różne preferencje, w tym smakowe, i lubią sami dokonywać wyboru. Marka wprowadziła bowiem dwie nowości o smaku jabłkowym: Redd's Apple Dry z obniżoną zawartością alkoholu (2,5 proc.) i Redd's Apple Max z większą zawartość alkoholu (4,5 proc.).
Kreację spotu przygotowała agencja Grey Group Poland. Działania digital realizuje agencja Lubię to – Social Media Agency, działania PR - Q&A Consulting, a BTL - IQ Marketing. Media kupił dom mediowy MEC. Kampania potrwa do połowy września. (AMS)
(15.07.2013)