Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 04, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bobasy zamiast Lenina w reklamie Heyah (wideo)

PTC całkowicie zmienia stylistykę skrytykowanej kampanii Heyah.

Od 1 marca w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie emitowany jest spot Heyah promujący ofertę "60 minut za złotówkę do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych”. Głównymi bohaterami są cztery bobasy, rozmawiające ze sobą jak gangsterzy. Jeden z nich otrzymał ksywkę Złoty i wkrótce się okazuje, że "Złoty może więcej" - jak nowa oferta Heyah.

Jest to ciąg dalszy kampanii z początku br., kiedy Polska Telefonia Cyfrowa wprowadziła tę ofertę, wykorzystując wizerunek Lenina. Ponieważ kreacja ta była krytykowana przez internautów, bo kojarzyła im się z totalitaryzmem, PTC już po pięciu dniach wstrzymała działania, zapowiadając, że reklama oferty powróci w zupełnie nowej formie.
Linię kreatywną nowej kampanii przygotowała agencja reklamowa G7 (która była też autorką kampanii z Leninem), za social media odpowiada agencja Interactive Solutions, za kreację w Internecie - agencja Engine, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom. (AMS)



 

(04.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.