Zapisz się na:
Pressletter

Samsung nie boi się, że technologia Ecco Bubble może się źle kojarzyć


...
13.09.2012 07:39

Pod hasłem: "Odetnij się od starych nawyków, dołącz do rewolucji Eco Bubble" trwa kampania pralek Samsunga z technologią Eco Bubble. Firma nie boi się, że ze względu na nazwę konsumenci uznają jej produkt za ekologiczny bubel.

Kliknij aby rozwinąć

Eco bubble po angielsku oznacza ekologiczną bańkę lub bąbelek, ale osobom nieznającym języka angielskiego może kojarzyć się z ekologicznym bublem. To wyzwanie dla marketera. - Rzeczywiście, w Polsce angielskojęzyczne nazwy mogą czasem przeszkadzać, ale w tym przypadku nazwa technologii jest międzynarodowa i nie chcieliśmy jej zmieniać - przyznaje Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga. - Mówimy o technologii, to ona została wyposażona w logo i nazwę - mówi Tomasz Bartnik-Mazerant, partner w butiku koncepcyjnym Eleven. Podkreśla, że dla Samsunga Eco Bubble to tzw. branded energizer, czyli coś, co funkcjonuje w ramach marki, ale nie jest z nią związane formalnie. Cel branded energizerów to najczęściej wywołanie dodatkowego, pozytywnego efektu wizerunkowego. To już druga odsłona kampanii. Jak wyjaśnia rzecznik Samsunga, po pierwszej odnotowano bardzo dobre wyniki sprzedaży. – Można więc powiedzieć, że konsumenci zrozumieli, czym jest technologia Eco Bubble. Nie są też skłonni do przeinaczania nazwy, choć czasem trudno nie pokusić się o żart - przyznaje. Tomasz Bartnik zauważa, że dziś wypada znać angielski, więc jeśli ktoś nie zrozumie nazwy "eco bubble", to się do tego nie przyzna.

 
Działania reklamowe prowadzone będą we wrześniu i październiku w prasie (tygodniki opinii, prasa kobieca, wnętrzarska, magazyny dla mężczyzn), Internecie (m.in. portale informacyjne, porównywarki cenowe, serwisy wideo, VOD i SEM). 15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne) i kinach (Helios, Cinema City). Za lokalizację kampanii odpowiada agencja Cheil Germany Polish Branch, a za działania PR - Euro RSCG Sensors. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom. (DR)

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



S4 redukuje zatrudnienie - z części interaktywnej zwolniono 15 osób

Wodzianka Kuby Wojewódzkiego przynosi jego gościom oranżadę

Polska agencja RTB House otwiera oddział w Rosji

Butelki whisky Johnnie Walker mogą wysyłać informacje do klientów

Adam Kornacki z TVN Turbo promuje swój standard za pieniądze Avivy (wideo)


A A A


Inne artykuły

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Mroczna strona Facebooka

Fałszywe fanpage, spreparowane aplikacje, oszustwa typu: „Gdzie jest moja żona?". Na użytkowników mediów społecznościowych czyha wiele zagrożeń.

Czy w mediach potrzebny jest kapitał narodowy?

Bogusław Chrabota: Zaledwie wczoraj na tych łamach pisałem o adresie prezesów rosyjskich oddziałów niemieckich firm medialnych do Władimira Putina. Prosili o odroczenie egzekucji, którą może być dla ich firm wejście w życie 1 stycznia 2016 roku przepisu, który ograniczy obecność zagranicznego kapitału w rosyjskich spółkach tej branży do jednej piątej. Rozumiem ból prezesów. Lata inwestycji. Ciężka praca. Porażki i sukcesy. A teraz, wskutek zwykłej polityki, szybki koniec, bo przecież bez...

Michał Łukasiewicz z Socializera do Catvertiser.com

Michał Łukasiewicz został dyrektorem zarządzającym Catvertiser.com - pierwszej polskiej platformy do zarządzania i optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku.

Bartek Walczuk associate creative directorem w 180heartbeats + JUNG v. MATT

Bartłomiej Walczuk awansował w strukturze agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT i objął stanowisko associate creative directora. Będzie kierował teamem kreatywnym i wspierał relacje z klientami.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

reporter telewizyjny
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine