Zapisz się na:
Pressletter

Samsung nie boi się, że technologia Ecco Bubble może się źle kojarzyć


...
13.09.2012 07:39

Pod hasłem: "Odetnij się od starych nawyków, dołącz do rewolucji Eco Bubble" trwa kampania pralek Samsunga z technologią Eco Bubble. Firma nie boi się, że ze względu na nazwę konsumenci uznają jej produkt za ekologiczny bubel.

Kliknij aby rozwinąć

Eco bubble po angielsku oznacza ekologiczną bańkę lub bąbelek, ale osobom nieznającym języka angielskiego może kojarzyć się z ekologicznym bublem. To wyzwanie dla marketera. - Rzeczywiście, w Polsce angielskojęzyczne nazwy mogą czasem przeszkadzać, ale w tym przypadku nazwa technologii jest międzynarodowa i nie chcieliśmy jej zmieniać - przyznaje Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga. - Mówimy o technologii, to ona została wyposażona w logo i nazwę - mówi Tomasz Bartnik-Mazerant, partner w butiku koncepcyjnym Eleven. Podkreśla, że dla Samsunga Eco Bubble to tzw. branded energizer, czyli coś, co funkcjonuje w ramach marki, ale nie jest z nią związane formalnie. Cel branded energizerów to najczęściej wywołanie dodatkowego, pozytywnego efektu wizerunkowego. To już druga odsłona kampanii. Jak wyjaśnia rzecznik Samsunga, po pierwszej odnotowano bardzo dobre wyniki sprzedaży. – Można więc powiedzieć, że konsumenci zrozumieli, czym jest technologia Eco Bubble. Nie są też skłonni do przeinaczania nazwy, choć czasem trudno nie pokusić się o żart - przyznaje. Tomasz Bartnik zauważa, że dziś wypada znać angielski, więc jeśli ktoś nie zrozumie nazwy "eco bubble", to się do tego nie przyzna.

 
Działania reklamowe prowadzone będą we wrześniu i październiku w prasie (tygodniki opinii, prasa kobieca, wnętrzarska, magazyny dla mężczyzn), Internecie (m.in. portale informacyjne, porównywarki cenowe, serwisy wideo, VOD i SEM). 15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne) i kinach (Helios, Cinema City). Za lokalizację kampanii odpowiada agencja Cheil Germany Polish Branch, a za działania PR - Euro RSCG Sensors. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom. (DR)

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



W związku z rosyjskim embargiem ARR ogłosi przetarg na promocję polskiego drobiu

8,6 mln zł ma kosztować promocja mleka na rynkach polskim i litewskim

Szef Havas Worldwide w Europie będzie szefem Axel Springer Media Impact

Unilever przegląda globalny budżet mediowy

Zmiana prezesa w Grey Group Poland to zaskoczenie dla branży


A A A


Inne artykuły


Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

„The Economist" pierwszy raz pokieruje kobieta

Siedemnastą redaktor naczelną została Zanny Minton Beddoes. To pierwsza kobieta, która będzie pełnić tę funkcję. Ma w życiorysie wątki polskie

Reklamy na Allegro pomogą sprzedawcom?

Użytkowników Allegro zaskoczy wkrótce duża zmiana. Z popularnej platformy handlowej, gdzie dotychczas pojawiały się tylko nieliczne autopromocje, szerokim strumieniem popłyną reklamy.

Brytyjski wywiad przechwytywał maile dziennikarzy

Agencja GCHQ zajmująca się wywiadem elektronicznym w w 2008 roku miała przechwytywać korespondencje dziennikarzy pracujących m.in. dla BBC, "Guardiana", "New York Timesa", "Le Monde" i "Washington Post" - podaje "The Guardian". GCHQ odmówiło komentarza, stwierdzając tylko, że wszystkie działania agencji są zgodne z Europejską Konwencją Praw Człowieka.

Te liczby są bezlitosne dla Google Plus i potwierdzają mit o mieście duchów

Serwis społecznościowy Google Plus nie bez powodu nazywany jest miastem duchów. Po początkowym zachwycie serwisem oferującym nieco więcej niż Facebook i handlu zaproszeniami na eBayu, przyszło zderzenie z rzeczywistością. Najnowsze dane na temat liczby osób aktywnie korzystających z serwisu nie pozostawiają wątpliwości, że społecznościówka Google stała się po prostu zasięgową klapą.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
fotoreporter
redaktor stron WWW
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine