Zapisz się na:
Pressletter

Samsung nie boi się, że technologia Ecco Bubble może się źle kojarzyć


...
13.09.2012 07:39

Pod hasłem: "Odetnij się od starych nawyków, dołącz do rewolucji Eco Bubble" trwa kampania pralek Samsunga z technologią Eco Bubble. Firma nie boi się, że ze względu na nazwę konsumenci uznają jej produkt za ekologiczny bubel.

Kliknij aby rozwinąć

Eco bubble po angielsku oznacza ekologiczną bańkę lub bąbelek, ale osobom nieznającym języka angielskiego może kojarzyć się z ekologicznym bublem. To wyzwanie dla marketera. - Rzeczywiście, w Polsce angielskojęzyczne nazwy mogą czasem przeszkadzać, ale w tym przypadku nazwa technologii jest międzynarodowa i nie chcieliśmy jej zmieniać - przyznaje Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga. - Mówimy o technologii, to ona została wyposażona w logo i nazwę - mówi Tomasz Bartnik-Mazerant, partner w butiku koncepcyjnym Eleven. Podkreśla, że dla Samsunga Eco Bubble to tzw. branded energizer, czyli coś, co funkcjonuje w ramach marki, ale nie jest z nią związane formalnie. Cel branded energizerów to najczęściej wywołanie dodatkowego, pozytywnego efektu wizerunkowego. To już druga odsłona kampanii. Jak wyjaśnia rzecznik Samsunga, po pierwszej odnotowano bardzo dobre wyniki sprzedaży. – Można więc powiedzieć, że konsumenci zrozumieli, czym jest technologia Eco Bubble. Nie są też skłonni do przeinaczania nazwy, choć czasem trudno nie pokusić się o żart - przyznaje. Tomasz Bartnik zauważa, że dziś wypada znać angielski, więc jeśli ktoś nie zrozumie nazwy "eco bubble", to się do tego nie przyzna.

 
Działania reklamowe prowadzone będą we wrześniu i październiku w prasie (tygodniki opinii, prasa kobieca, wnętrzarska, magazyny dla mężczyzn), Internecie (m.in. portale informacyjne, porównywarki cenowe, serwisy wideo, VOD i SEM). 15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne) i kinach (Helios, Cinema City). Za lokalizację kampanii odpowiada agencja Cheil Germany Polish Branch, a za działania PR - Euro RSCG Sensors. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom. (DR)

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Van Pur zaczyna przetarg dotyczący marki piwa Łomża

Sofia Coppola nakręciła świąteczne reklamy dla sieci GAP (wideo)

Festiwal Cannes Lions wprowadza kategorię dla kreatywnych od danych

Telewizje nie będą emitować reklam niezdrowej żywności przy audycjach dla dzieci

McDonald's pozostanie sponsorem piłkarskich mundiali


A A A


Inne artykuły


Przegląd mediów

"Echo Moskwy" do zamknięcia? "Usprawiedliwianie zbrodni wojennych"

Rosyjskie władze ostrzegają niezależne radio "Echo Moskwy". Drugie takie ostrzeżenie, wydane w ciągu roku, może doprowadzić do zamknięcia stacji.

Pożar w siedzibie francuskiego radia publicznego w Paryżu

W siedzibie francuskiego radia publicznego w Paryżu wybuchł około południa pożar. Ewakuowano pracowników. Po dwóch godzinach sytuacja została opanowana. Nie było ofiar.

W Hiszpanii zwariowali. Podatek od linkowania to jakieś kuriozum!

Hiszpania przegłosowała podatek od linkowania. Tak, to nie pomyłka. Google, Bing i wydawcy będą w Hiszpanii płacić za linkowanie do tekstów zewnętrznych. Nie wiem, co gorsze – to, że kompletni hiszpańscy ignoranci przegłosowali to idiotyczne prawo, czy pojawiające się już tu i ówdzie głosy, że w Polsce powinniśmy zrobić to samo.

„We will be known forever by the tracks we leave.” – dwa słowa po BFGdansk

W ubiegły weekend odbyła się w Gdańsku 5. jubileuszowa edycja Blog Forum Gdańsk. W dodatku odbyła się w najpiękniejszym miejscu dotychczas – Gdańskim Teatrze Szekspirowskim.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

tłumacz
korektor
reporter telewizyjny
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine