Zapisz się na:
Pressletter

Samsung nie boi się, że technologia Ecco Bubble może się źle kojarzyć


...
13.09.2012 07:39

Pod hasłem: "Odetnij się od starych nawyków, dołącz do rewolucji Eco Bubble" trwa kampania pralek Samsunga z technologią Eco Bubble. Firma nie boi się, że ze względu na nazwę konsumenci uznają jej produkt za ekologiczny bubel.

Kliknij aby rozwinąć

Eco bubble po angielsku oznacza ekologiczną bańkę lub bąbelek, ale osobom nieznającym języka angielskiego może kojarzyć się z ekologicznym bublem. To wyzwanie dla marketera. - Rzeczywiście, w Polsce angielskojęzyczne nazwy mogą czasem przeszkadzać, ale w tym przypadku nazwa technologii jest międzynarodowa i nie chcieliśmy jej zmieniać - przyznaje Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga. - Mówimy o technologii, to ona została wyposażona w logo i nazwę - mówi Tomasz Bartnik-Mazerant, partner w butiku koncepcyjnym Eleven. Podkreśla, że dla Samsunga Eco Bubble to tzw. branded energizer, czyli coś, co funkcjonuje w ramach marki, ale nie jest z nią związane formalnie. Cel branded energizerów to najczęściej wywołanie dodatkowego, pozytywnego efektu wizerunkowego. To już druga odsłona kampanii. Jak wyjaśnia rzecznik Samsunga, po pierwszej odnotowano bardzo dobre wyniki sprzedaży. – Można więc powiedzieć, że konsumenci zrozumieli, czym jest technologia Eco Bubble. Nie są też skłonni do przeinaczania nazwy, choć czasem trudno nie pokusić się o żart - przyznaje. Tomasz Bartnik zauważa, że dziś wypada znać angielski, więc jeśli ktoś nie zrozumie nazwy "eco bubble", to się do tego nie przyzna.

 
Działania reklamowe prowadzone będą we wrześniu i październiku w prasie (tygodniki opinii, prasa kobieca, wnętrzarska, magazyny dla mężczyzn), Internecie (m.in. portale informacyjne, porównywarki cenowe, serwisy wideo, VOD i SEM). 15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne) i kinach (Helios, Cinema City). Za lokalizację kampanii odpowiada agencja Cheil Germany Polish Branch, a za działania PR - Euro RSCG Sensors. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom. (DR)

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Agencja Mosqi.to zwyciężyła w przetargu firmy Akwawit Polmos

Kibic z kosą spalinową na stadionie Legii to akcja ambientowa Obi (wideo)

Zbigniew Boniek i Katarzyna Smutniak w kampanii PARP w Mediolanie

Daniel Craig w kampanii Heinekena

Rafael Nadal w reklamie marki Tommy Hilfiger (wideo)


A A A


Inne artykuły

Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Podatkowa

Przegląd mediów

"Złoty pociąg? Raczej kaczka dziennikarska". Niemiecki dziennik krytykuje polski rząd ws. znaleziska

Gdyby nie wypowiedź wiceministra kultury ws. złotego pociągu, może redakcja "Sueddeutsche Zeitung" nie zareagowałaby tak ostro: "Warszawa niedbale informuje o znalezisku. Nie podała dowodów. Nie chroni przed handlarzami. Chyba chodzi raczej o kaczkę, a nie złoty pociąg".

10 najpopularniejszych rysunków Marka Raczkowskiego. Dziękujemy. Od środy w Gazeta.pl nowy rysownik

Był z nami od października 2013. Jego rysunki pojawiały się trzy razy w tygodniu. Wybraliśmy dziesięć najpopularniejszych. Tak chcemy pożegnać Marka Raczkowskiego. W środę zaprezentujemy Wam nowego rysownika.

Pomyśl, zanim coś powiesz

PR-owiec wie doskonale, że warto zwrócić uwagę na to co się mówi, jak coś powiedzieć i jak inni odbiorą to, co chcemy powiedzieć. Pomyśl, zanim coś powiesz – to wbrew pozorom genialna rada. Jednak nie zawsze w komunikacji bywa przestrzegana. Mówienie wszystkiego co przyjdzie nam na myśl, bywa katastrofalne w swoich skutkach.

Instagram udostępnia API i kończy z kwadratowym formatem. Zaleją go reklamy?

Facebook, właściciel aplikacji, wreszcie chce zarabiać na niej porządne pieniądze. Reklamy na Instagramie pojawiły się co prawda ju w 2013 roku, ale wtedy budżety lokowały tam jedynie największe marki, które miały czas i środki, by efekywnie wykorzystac tę platformę. Teraz się to zmieni.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
dziennikarz prasowy
grafik dtp
redaktor stron WWW
webdesigner
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine