Zapisz się na:
Pressletter

Samsung nie boi się, że technologia Ecco Bubble może się źle kojarzyć


...
13.09.2012 07:39

Pod hasłem: "Odetnij się od starych nawyków, dołącz do rewolucji Eco Bubble" trwa kampania pralek Samsunga z technologią Eco Bubble. Firma nie boi się, że ze względu na nazwę konsumenci uznają jej produkt za ekologiczny bubel.

Kliknij aby rozwinąć

Eco bubble po angielsku oznacza ekologiczną bańkę lub bąbelek, ale osobom nieznającym języka angielskiego może kojarzyć się z ekologicznym bublem. To wyzwanie dla marketera. - Rzeczywiście, w Polsce angielskojęzyczne nazwy mogą czasem przeszkadzać, ale w tym przypadku nazwa technologii jest międzynarodowa i nie chcieliśmy jej zmieniać - przyznaje Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga. - Mówimy o technologii, to ona została wyposażona w logo i nazwę - mówi Tomasz Bartnik-Mazerant, partner w butiku koncepcyjnym Eleven. Podkreśla, że dla Samsunga Eco Bubble to tzw. branded energizer, czyli coś, co funkcjonuje w ramach marki, ale nie jest z nią związane formalnie. Cel branded energizerów to najczęściej wywołanie dodatkowego, pozytywnego efektu wizerunkowego. To już druga odsłona kampanii. Jak wyjaśnia rzecznik Samsunga, po pierwszej odnotowano bardzo dobre wyniki sprzedaży. – Można więc powiedzieć, że konsumenci zrozumieli, czym jest technologia Eco Bubble. Nie są też skłonni do przeinaczania nazwy, choć czasem trudno nie pokusić się o żart - przyznaje. Tomasz Bartnik zauważa, że dziś wypada znać angielski, więc jeśli ktoś nie zrozumie nazwy "eco bubble", to się do tego nie przyzna.

 
Działania reklamowe prowadzone będą we wrześniu i październiku w prasie (tygodniki opinii, prasa kobieca, wnętrzarska, magazyny dla mężczyzn), Internecie (m.in. portale informacyjne, porównywarki cenowe, serwisy wideo, VOD i SEM). 15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne) i kinach (Helios, Cinema City). Za lokalizację kampanii odpowiada agencja Cheil Germany Polish Branch, a za działania PR - Euro RSCG Sensors. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starcom. (DR)

 

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Łódzka Arena nadal będzie promować firmę Atlas

W starych i nowych teledyskach UMG zaroi się od lokowanych produktów

Majonez Kętrzyński będzie promowany w Rosji

Bank Zachodni WBK z tytułem Pozytywnej Marki

Szymon Gutkowski prezesem SAR


A A A


Inne artykuły

Przegląd mediów

Koniec Dody w telewizji

Od dłuższego czasu daje się zauważyć, że dla TVP Doda (30 l.) nie istnieje. Celebrytka słynąca z ciętego języka i niewybrednych komentarzy na każdy temat próbowała zaistnieć w jakimkolwiek telewizyjnym show, ale szansę zabłyśnięcia na szklanym ekranie zaprzepaściła przez swoje skandaliczne zachowanie. Jak udało nam się dowiedzieć, prezes Telewizji Polskiej – Juliusz Braun (66 l.) – nerwowo reaguje na samo nazwisko Rabczewskiej

Cyfrowe gazety mrugają okładkami

„The New Yorker" opublikował w e-wydaniu swoją premierową animowaną okładkę. To nie pierwszy taki ruch na wydawniczym rynku, który chce przyciągać czytelników do wydań cyfrowych.

"Uśmiercając" autobus, wywołali histerię. "Zabili" więc kolejny raz i... nic

Dyrektor kreatywny agencji K2 Arkadiusz Szulczyński opowiada o kulisach powstania spotów Smutny Autobus" i "Kosmos", w których MSW zachęca do sprawdzania "podejrzanych" pojazdów.

Nowy system operacyjny Microsoftu. Co wymyślili w Redmond?

Plotki o następcy Windowsa 8.1 krążyły w Sieci już dawno, ale to, co zaprezentował Microsoft okazało się zaskakujące, odważne i – w mojej ocenie – bardzo pozytywne. Jak wygląda nowy system Microsoftu.


Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
reporter telewizyjny
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine