Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 09, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orange oddaje część swojej powierzchni reklamowej klientom biznesowym

Orange Polska w ramach kampanii reklamowej "Własna firma to nie bajka" promującej ofertę dla firm odda część własnej powierzchni reklamowej swoim najbardziej lojalnym klientom biznesowym.

Cennikowa wartość budżetu reklamowego przeznaczonego na reklamę klienta Orange wynosi 6 mln zł brutto. To prawie 20 proc. wartości budżetu reklamowego B2B Orange w tym kwartale.
Orange Polska chce w ten sposób wypromować swoją nową ofertę dla małych i średnich przedsiębiorstw i jednocześnie nagrodzić lojalność klientów. Kampanie najbardziej lojalnych klientów biznesowych zostaną przeprowadzone w maju w dziesięciu największych miastach Polski, a powierzchnia reklamowa przeznaczona na reklamę klientów Orange obejmie prasę (162 emisje w 16 tytułach - dzienniki wydawnictwa Polskapresse, Mediów Regionalnych, lokalne wydania "Gazety Wyborczej" i "Fakt"), Internet (10 portali Mediów Regionalnych Moje Miasto - Warszawa, Wrocław, Łódź, Poznań, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Szczecin, Bydgoszcz - wygeneruje ok. 4 mln odsłon) oraz nośniki reklamy zewnętrznej (1,3 tys. tablic, w tym billboardy 6 x 3 i 5 x 2 m oraz nośniki typu citylight). - Kwota 6 mln zł brutto, którą przeznaczyliśmy na reklamę naszych najbardziej lojalnych klientów biznesowych, to prawie 20 proc. wartości naszego budżetu reklamowego B2B w tym kwartale - powiedział "Presserwisowi" Michał Sosnowski, dyrektor marketingu zintegrowanego i komunikacji w Orange Polska.
Orange nie odda swoim klientom czasu reklamowego w telewizji, bo - jak tłumaczy Sosnowski - takie medium jak telewizja kłóci się z główną ideą kampanii, czyli reklamowaniem małych i średnich firm lokalnie. Wszystkie kreacje i mediaplan takich kampanii przygotuje Orange.
Nowa oferta Orange dla biznesu będzie też promowana spotami telewizyjnymi z hasłem przewodnim "Własna firma to nie bajka". Orange namawia w nich klientów biznesowych m.in. do skorzystania z nielimitowanych rozmów ze wszystkimi numerami stacjonarnymi w Polsce, Unii Europejskiej, USA, Kanadzie i Australii (plan "Bez limitu na stacjonarne" za 79 zł za miesiąc) oraz z Internetu stacjonarnego Orange i prowadzenia sprzedaży przez Internet (oferta za 89 zł miesięcznie). Częścią kampanii jest ponadto strona internetowa Ulatwsobiebiznes.pl, gdzie klienci biznesowi znajdą rady, jak prowadzić biznes i jak Orange może im to ułatwić.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Euro RSCG 4D, stronę WWW zrobiła Euro RSCG Digital. Dom mediowym Orange Polska jest MEC. (TW)

(09.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.