19 polskich prac walczy o Epica Awards
(Fot. www.epica-awards.com)
Dziewięć polskich agencji nadesłało w sumie 19 prac na tegoroczną, 25. edycję konkursu reklamowego Epica Awards.
Agencje te to: Euro RSCG Warsaw, która zgłosiła cztery swoje prace, Brand Place i DDB (po trzy), 180heartbeats i The Chimney Pot (po dwie) oraz Heureka, Saatchi & Saatchi, Scholz & Friends. W zeszłym roku 12 polskich firm zgłosiło 32 projekty.
W sumie w tym roku do konkursu zgłoszono 3735 prac z 589 agencji (rok temu były to 3154 prace z 529 firm z 48 krajów).
Prace oceni jury złożone z dziennikarzy pism poświęconych komunikacji marketingowej. Polskę reprezentuje od lat Agata Małkowska-Szozda ("Press"). Jury będzie obradować w Paryżu 22-25 listopada, gala wręczenia nagród odbędzie się w połowie stycznia w Lublanie na Słowenii
co roku gospodarzem gali Epica jest inny kraj