Zobacz także:
 
Newsy
Reklama

W reklamie telewizyjnej napój Minerado porównywany jest z Caprio



22.09.2009 07:42
Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).
Marka napoju Minerado była obecna na rynku cztery lata temu. Obecnie Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, bo w potrfolio miała tylko soki: Fortunę i Pysio. W reklamie przygotowanej przez agencję Red8 Communications Group producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji – Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis ”Bez dodatku cukru”. ”Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących” – mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Pomysł kreatywny polegający na podkreślaniu, że produkt jest bez dodatku cukru, Agros Nova zastosowała w ub.r. w stosunku do soku marki Fortuna.
 
(MAZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter


Grzegorz Magnuszewski w Red8 odpowiada za zadowolenie Tesco

W konkursie KTR 2014 wybrano już wszystkich nominowanych

Tancerze z "Tańca z gwiazdami" u boku Baśki w reklamach Plusa

„Jasna strona orzeźwienia”, czyli kampania Lipton Ice Tea

Agencja Grandes Kochonos przygotowała kampanię Cydru Lubelskiego


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Tomasz Adamek pozwie Wprost

Warszawa. Bokser Tomasz Adamek (38 l.), który w najbliższych wyborach będzie starał się o mandat europosła z ramienia Solidarnej Polski, w specjalnym oświadczeniu zapowiedział proces przeciwko tygodnikowi "Wprost" za tekst "Bóg, mafia i ojczyzna", w którym dziennikarze - powołując się na książkę wydaną w 2007 r. - opisują kontakty Adamka z mafią, branie dopingu oraz poruszają kwestie rzekomego antysemityzmu boksera.

Kino mocniej wkroczy do domów

TCL i Imax rewolucjonizują sposób oglądania filmów. Udostępnią je w dniu premiery na małym ekranie.

Truevertising: kilimandżaro reklamy

Są reklamy, które bez względu na ich twórców oraz ilość włożonego w realizację wysiłku nikną zanim świat zdąży o nich na dobre usłyszeć.

Klienci umieją liczyć. "Złote lata" na rynku reklamy nie wrócą

Mediacap, do niedawna działająca w tradycyjnej reklamie, w zeszłym roku przejęła dwie spółki z branży interaktywnej - agencję The Digitals i firmę badawczą Grupa IQS. O tym, jakie motywy stały za tymi transakcjami rozmawiamy z Jackiem Olechowskim, prezesem Mediacap i polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
fotoreporter

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine