Zapisz się na:
Pressletter

W reklamie telewizyjnej napój Minerado porównywany jest z Caprio



22.09.2009 07:42
Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).
Marka napoju Minerado była obecna na rynku cztery lata temu. Obecnie Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, bo w potrfolio miała tylko soki: Fortunę i Pysio. W reklamie przygotowanej przez agencję Red8 Communications Group producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji – Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis ”Bez dodatku cukru”. ”Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących” – mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Pomysł kreatywny polegający na podkreślaniu, że produkt jest bez dodatku cukru, Agros Nova zastosowała w ub.r. w stosunku do soku marki Fortuna.
 
(MAZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Dorota Gomółka będzie dyrektor zarządzającą agencji EM Lab

Rafała Majka za udział w reklamie może żądać kilkaset tysięcy złotych

Anna Kerth w reklamie Majonezu Delikatnego

CI Games promuje powstanie warszawskie w swojej grze „Enemy Front” (wideo)

Malaysia Airlines rozważają rebranding


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Reklama rozkwita w sieci

W tym roku wydatki firm na promocję wyraźnie przesuną się z tradycyjnych kanałów do internetu.

Rosja szuka sposobu na anonimowość w sieci

Równowartość 110 tys. dolarów oferuje rosyjskie MSW za złamanie zabezpieczeń sieci Tor - pisze Piotr Kościelniak.

La Caravane, czyli marki na trasie Tour de France

La Caravane, bo tak nazywa się ta parada marek będąca od 1930 roku (sic!) nieodłączną częścią Tour de France, z muzyką, okrzykami etc. wprowadzała bardzo fajną atmosferę, coś bardziej na kształt festiwalu w Rio de Janeiro niż imprezy kolarskiej.

Mobilna reklama w m-bankowości

Klientom nie wystarcza już całodobowy dostęp do konta przez internet. Oczekują czegoś więcej, łatwego zarządzania pieniędzmi i portfela w telefonie. Z komórkami nie rozstaje się 88% ich użytkowników (dane z 2012 r.), stąd rosnąca ilość kont mobilnych czy bezgotówkowych płatności wykonywanych za pomocą nowoczesnych urządzeń przenośnych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
webdesigner
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine