Zapisz się na:
Pressletter

W reklamie telewizyjnej napój Minerado porównywany jest z Caprio



22.09.2009 07:42
Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).
Marka napoju Minerado była obecna na rynku cztery lata temu. Obecnie Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, bo w potrfolio miała tylko soki: Fortunę i Pysio. W reklamie przygotowanej przez agencję Red8 Communications Group producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji – Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis ”Bez dodatku cukru”. ”Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących” – mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Pomysł kreatywny polegający na podkreślaniu, że produkt jest bez dodatku cukru, Agros Nova zastosowała w ub.r. w stosunku do soku marki Fortuna.
 
(MAZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Twitter uruchamia kolejne biura sprzedaży reklam w naszej części Europy

Zelmer powierzył kampanię odkurzaczy agencji Paralotna

Topex promuje się w telewizji i Internecie

Michałki firmy Wawel reklamowane spotami z ub.r.

Niesmaczne billboardy Intermarché promują "smaczny obowiązek" jedzenia jabłek


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Muzyka w chmurach i strumieniach

Serwisy oferujące ściągnięcie muzyki na urządzenia i wydawcy CD są w odwrocie. Polacy wolą Spotify i Deezera.

Ziemiec i sieroty Bashobory

Pojawienie się w mediach ugandyjskiego cudotwórcy Bashobory nikogo zapewne nie zdziwiło. W mediach można zobaczyć różne rzeczy. Faceta, co zamknął się w szklanej kuli wypełnionej wodą i spędził tam kilka dni, człowieka gumę, kobietę o dwóch, a nawet trzech głowach, Korwin-Mikkego, węża dusiciela, barona Münchhausena, biskupów debatujących o rozrodczości czy noc żywych trupów. W mediach jest wszystko! I dlatego tak je kochamy.

Zobacz najlepsze kampanie reklamowe w social media

Konkursy dla najlepszych agencji interaktywnych zawsze przynoszą wiele interesujących projektów. Tym razem przyglądamy się skutecznym i ciekawym realizacjom, które zostały wyróżnione w przeglądzie Mixx Awards 2013.

Niechlubny wynik Polski - 36% Polaków nie korzysta z komputera.

Polacy, cyfrowi analfabeci? Nasz rezultat jest jednym z najgorszych w Unii Europejskiej. My, młodzi, dołożyliśmy do tego cegiełkę.

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
fotoreporter
redaktor
redaktor stron WWW
korektor
grafik dtp
webdesigner
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine