Zapisz się na:
Pressletter

W reklamie telewizyjnej napój Minerado porównywany jest z Caprio



22.09.2009 07:42
Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).
Marka napoju Minerado była obecna na rynku cztery lata temu. Obecnie Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, bo w potrfolio miała tylko soki: Fortunę i Pysio. W reklamie przygotowanej przez agencję Red8 Communications Group producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji – Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis ”Bez dodatku cukru”. ”Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących” – mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Pomysł kreatywny polegający na podkreślaniu, że produkt jest bez dodatku cukru, Agros Nova zastosowała w ub.r. w stosunku do soku marki Fortuna.
 
(MAZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Beko będzie się promować spotem z udziałem gwiazd FC Barcelona (wideo)

Roger Moore będzie jurorem jednej z kategorii Cannes Lions

Małgorzata Rozenek promuje markę Foxy

CCC planuje zmianę wizerunku i komunikacji

Po katastrofie linie Germanwings rezygnują ze sloganu reklamowego


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Kasa, misiu, tu chodzi o kasę!

Karolina Korwin Piotrowska: Bloger blogerowi w Polsce wściekłym wilkiem. Blogerzy w udanej prowokacji ujawnili, ile naprawdę zarabiają polskie blogerki modowe. I jest afera.

Po wyroku Sikorski kontra "Fakt" o antysemickie wpisy. Umiar obowiązuje też w walce z nienawiścią

Sprawa Radosława Sikorskiego przeciw "Faktowi" o antysemickie wpisy na internetowym forum to konflikt między wolnością debaty i ochroną godności. Lżenie, poniżanie, szerzenie nienawiści nie są chronione wolnością słowa i niszczą debatę. Ale czy ceną za ich wyplenienie może być zgoda na prewencyjną cenzurę internetu?

Globalna ekspansja Netflixa, jako sposób na zakończenie walki z blokadami regionalnymi? Szkoda, że to tylko półprawda

Podczas premiery Netflixa w Australii, szefostwo serwisu wypowiedziało się na temat łamania blokad regionalnych poprzez VPN. Reed Hastings, CEO Netflixa, twierdzi, że ma sposób na walkę z „geohakerami”, którą jest po prostu globalna ekspansja. Szkoda, że to tylko półprawda.

Te marki "zaczepiają" nas w drodze, czyli o kampaniach digital Out-of-Home

Interaktywność, spersonalizowany komunikat, komunikacja w czasie rzeczywistym - to cechy powodujące, że digital Out-of-Home dostarcza nam coraz więcej przykładów ciekawych, kreatywnych realizacji zarówno za granicą jak i (co budujące!) na polskim rynku - pisze Michał Maciejewski, media planning & buying manager z Posterscope Poland.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
webdesigner
grafik dtp
ilustrator
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine