Zapisz się na:
Pressletter

W reklamie telewizyjnej napój Minerado porównywany jest z Caprio



22.09.2009 07:42
Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).
Marka napoju Minerado była obecna na rynku cztery lata temu. Obecnie Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, bo w potrfolio miała tylko soki: Fortunę i Pysio. W reklamie przygotowanej przez agencję Red8 Communications Group producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji – Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis ”Bez dodatku cukru”. ”Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących” – mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Pomysł kreatywny polegający na podkreślaniu, że produkt jest bez dodatku cukru, Agros Nova zastosowała w ub.r. w stosunku do soku marki Fortuna.
 
(MAZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Provident rusza z kampanią, w której prezentuje nową identyfikację wizualną (wideo)

Kampania Ekstraklasy składa się z 16 spotów (wideo)

Triumph szuka ambasadorek marki w mediach społecznościowych

Jest pomysł, aby budżety marketingowe państwowych firm i instytucji zebrać w jeden

Karolina Woźniacka i inne sportsmenki w globalnej kampanii firmy Adidas (wideo)


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Z lekkim dystansem

Z Konradem Piaseckim rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

MSZ protestuje przeciw "stronniczemu filmowi BBC"

Ministerstwo Spraw Zagranicznych reaguje nie tylko w sprawie figur Jarosława Kaczyńskiego i Polski na niedoszłej paradzie w Duesseldorfie. Resort na czynniki pierwsze rozłożył materiał o Polsce, który ukazał się w styczniu na antenie BBC w ramach serii "Newsnight". Rzecznik ministerstwa wystosował protest do kierownictwa stacji.

Niepokorny w Polskim Radiu. Samel Pereira wydawcą radiowej Jedynki

Znany ze swoich prawicowych sympatii dziennikarz "Gazety Polskiej Codziennie" zadebiutował w środę na falach Programu 1 Polskiego Radia. - Moim celem jest dać z siebie słuchaczom to, co najlepsze - zapowiedział.

Nowa forma reklamy na Twitterze będzie atakowała użytkowników tuż po wejściu do aplikacji

W przeddzień ogłoszenia całorocznego sprawozdania finansowego Twitter wprowadza nowy format reklamowy – First View. To wideo wyświetlane użytkownikom na samej górze wszystkich wiadomości.

9 cech nowoczesnej strony WWW, które w 2016 roku trzeba znać

Strony WWW podlegają ewolucji zgodnej z nowymi możliwościami, jakie daje technologia. Ale znaczący wpływ na ich design mają także największe firmy, które często są inspiracją, i wyznaczają kierunki rozwoju.

Nasze debaty

Nie jesteśmy "Charlie"

Czy są jakieś granice wolności słowa? Czy kłamstwo jest dozwolone w dyskusji publicznej? Bo jeśli nie jest, trzy czwarte polityków powinno odpowiadać przed sądem. I trzy czwarte dziennikarzy.

Związek symbiotyczny

O pożytkach i wyzwaniach w sponsorowaniu kultury rozmawiają przedstawiciele instytucji kultury i firm wspierających tę dziedzinę.

Sponsor podnosi poprzeczkę

Sponsor sportu poprawia nie tylko wyniki finansowe, ale i sportowe wspieranej dyscypliny – wynika z debaty podczas konferencji Top Marka w warszawskim Hiltonie.

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
ilustrator
redaktor
Copyright 2016© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine