Zapisz się na:
Pressletter

W reklamie telewizyjnej napój Minerado porównywany jest z Caprio



22.09.2009 07:42
Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).
Marka napoju Minerado była obecna na rynku cztery lata temu. Obecnie Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, bo w potrfolio miała tylko soki: Fortunę i Pysio. W reklamie przygotowanej przez agencję Red8 Communications Group producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji – Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis ”Bez dodatku cukru”. ”Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących” – mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Pomysł kreatywny polegający na podkreślaniu, że produkt jest bez dodatku cukru, Agros Nova zastosowała w ub.r. w stosunku do soku marki Fortuna.
 
(MAZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Paweł Krzemiński i Mariusz Bruchacki w agencji Kropka Bordo

IAB uruchamił blog ekspertów od marketingu interaktywnego

Niemieckie agencje zdominowały Euro Effies

Polska kampania marki Sudafed będzie emitowana w całym regionie

PZU Maraton Warszawski sponsorują Adidas, Volvo, Carrefour i T-Mobile

W tym roku w 36. PZU Maratonie Warszawskim ma wystartować ponad 10 tys. zawodników (fot. Piotr Dymus)

Podczas największej imprezy biegowej w Polsce, jaką jest PZU Maraton Warszawski, oprócz sponsora tytularnego promować się będą także: Adidas, Volvo, Carrefour i akcja T-Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami.


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Wydawcy chcą zmienić badania czytelnictwa

Celem jest m.in. to, by prasa mogła prezentować łączny zasięg wydań drukowanych i elektronicznych.

Kolejne przejęcia w polskim internecie

Grupa WP kupiła udziały w internetowej spółce Domodi. Z kolei Internet Ventures – w MyBaze i LepszaOferta.pl.

OLX.pl rozpoczyna kampanię reklamową

Trzy 30-sekundowe spoty pojawią się we wszystkich największych stacjach telewizyjnych i radiowych. A w internecie - na serwisach takich jak tvnplayer, ipla czy You Tube pojawią się spoty filmowe.

Tańczący ze światłami

Akcja Smarta jest tak smart, że aż banan na twarzy się pojawia. To przykład kreacji ZA, a nie przeciw, co niezbyt często zdarza się w inscenizacjach społecznościowych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
fotoreporter
redaktor
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine