Zapisz się na:
Pressletter

W reklamie telewizyjnej napój Minerado porównywany jest z Caprio



22.09.2009 07:42
Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).
Marka napoju Minerado była obecna na rynku cztery lata temu. Obecnie Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, bo w potrfolio miała tylko soki: Fortunę i Pysio. W reklamie przygotowanej przez agencję Red8 Communications Group producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji – Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis ”Bez dodatku cukru”. ”Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących” – mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Pomysł kreatywny polegający na podkreślaniu, że produkt jest bez dodatku cukru, Agros Nova zastosowała w ub.r. w stosunku do soku marki Fortuna.
 
(MAZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Sofia Coppola nakręciła świąteczne reklamy dla sieci GAP (wideo)

Festiwal Cannes Lions wprowadza kategorię dla kreatywnych od danych

Telewizje nie będą emitować reklam niezdrowej żywności przy audycjach dla dzieci

McDonald's pozostanie sponsorem piłkarskich mundiali

KER: najwięcej skarg w 2013 roku wpłynęło na reklamę wafli Grześki


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Skazany w aferze Stella Maris kandyduje do Rady Miasta Gdańska

Marek Formela, był redaktor naczelny "Głosu Wybrzeża", skazany w aferze kościelnego wydawnictwa Stella Maris, kandyduje na radnego Gdańska z listy SLD na pierwszym miejscu w okręgu piątym. SLD przedstawił we wtorek swoje "jedynki" do rady miasta Gdańska.

Libicki rozstaje się z Cyfrowym Polsatem. Przez konflkt z synem Solorza?

Dominik Libicki, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu, złożył rezygnację ze stanowiska. Uznawany był za prawą rękę Zygmunta Solorza-Żaka. Z Polsatem związany był od prawie 20 lat. Rynk huczy od plotek.

Dla jednej reklamy

Dla jednej reklamy nie warto tworzyć całego wpisu? Dla błahego tematu, dla kiepskiej reklamy nie, dla dobrej warto.

E-sklepy muszą poprawić wizerunek

Tylko 15 proc. internautów woli zakupy w sieci niż w galeriach handlowych, a zaledwie 9 proc. robi e-zakupy przynajmniej raz w tygodniu. W internecie kupujemy bardziej racjonalnie i planowo niż w galeriach handlowych, kredyt zaufania mają marki znane z reklam i polecane przez znajomych - wynika z MEC Shopper Report, badania domu mediowego MEC zaprezentowanego na VII Forum MEC.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
webdesigner
redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor
redaktor stron WWW
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine