Zapisz się na:
Pressletter

W reklamie telewizyjnej napój Minerado porównywany jest z Caprio



22.09.2009 07:42
Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).
Marka napoju Minerado była obecna na rynku cztery lata temu. Obecnie Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, bo w potrfolio miała tylko soki: Fortunę i Pysio. W reklamie przygotowanej przez agencję Red8 Communications Group producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji – Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis ”Bez dodatku cukru”. ”Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących” – mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Pomysł kreatywny polegający na podkreślaniu, że produkt jest bez dodatku cukru, Agros Nova zastosowała w ub.r. w stosunku do soku marki Fortuna.
 
(MAZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Dyrektor zarządzająca Change Integrated Anna Pańczyk odchodzi z agencji

Cztery spoty Samsunga z Piotrem Żyłą w roli głównej (wideo)

Jerzy Dudek zarabia na reklamowaniu opon

Grupa Żywiec szykuje nową markę i rozpisuje przetarg

Michel Moran od dziś twarzą marki Lisner


A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Dzień z życia lesbijek w TVP. Pawłowicz oburzona spotem

TVP wyemituje spot nakręcony w ramach kampanii na rzecz związków partnerskich. Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz jeszcze filmu nie widziała, a już grzmi o łamaniu konstytucji i domaga się wyciągnięcia konsekwencji wobec członków zarządu TVP.

Wielkie swatanie rolnika w TVP, czyli jak naturszczyk wygrywa z plastikiem

Telewizja publiczna postanowiła w tym roku znaleźć żonę dla rolnika. Wygląda na to, że znalazła coś innego. Format, który może okazać się hitem nie tylko jednego sezonu. A przy okazji udowodnić, że czasem warto odstawić na bok wyśrubowane wymagania reklamodawców i otworzyć się na widzów zwykle przez telewizje dyskryminowanych.

Red Bull przez 11 lat nie dodawał skrzydeł

W ciągu ostatnich kilku dni marka Red Bull zdobyła na świecie spory rozgłos z powodu ugody sądowej z klientem, na jaką przystała. W wielkim skrócie chodzi o to, że Benjamin Careathers, który przez kilkanaście lat zaciekle spożywał napój energetyczny tej firmy, nie odczuwał efektu “dodawania skrzydeł”. Mylące obietnice reklamowe stały się głównym powodem wniesienia oskarżenia.

Obsługa klienta e-commerce – 5pillows

Obsługa klienta e-commerce nie jest łatwym zadaniem, na szczęście na polskim rynku pojawiają się coraz to nowe narzędzia ułatwiające prace firmom internetowym. Jedną z takich aplikacji jest 5pillows, polska aplikacja z gdańskim rodowodem. Służy do zarządzania zgłoszeniami klientów – zarówno zgłoszeń przychodzących mailem, jak też poprzez kanały społecznościowe.

Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
redaktor
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine