Zapisz się na:
Pressletter

W reklamie telewizyjnej napój Minerado porównywany jest z Caprio



22.09.2009 07:42
Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).
Marka napoju Minerado była obecna na rynku cztery lata temu. Obecnie Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, bo w potrfolio miała tylko soki: Fortunę i Pysio. W reklamie przygotowanej przez agencję Red8 Communications Group producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji – Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis ”Bez dodatku cukru”. ”Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących” – mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Pomysł kreatywny polegający na podkreślaniu, że produkt jest bez dodatku cukru, Agros Nova zastosowała w ub.r. w stosunku do soku marki Fortuna.
 
(MAZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Ruszyła kampania KancerSutra fundacji Rak'n'Roll (wideo)

WPP z globalnym budżetem marki Aston Martin

Anwil pozostaje sponsorem klubu z Włocławka

Pięciu Polaków w jury koreańskiego festiwalu reklamowego Ad Stars 2015

The Ice Bucket Challenge triumfatorem Cannes Lions 2015 (wideo)


A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Twoje Miasto w RMF FM i TVP Info - na początek Gniezno

W wakacje słuchacze RMF FM i widzowie TVP Info - w ramach wielkiej multimedialnej akcji - będą mogli poznawać ciekawostki i atrakcje polskich miejscowości.

Film.com.pl i Filmopedia, czyli cyfrowy powrót kultowego magazynu „Film”

Film.com.pl to adres witryny internetowej magazynu „Film”. Teraz to to również adres nowego serwisu filmowego, nowoczesnego internetowego magazynu filmowego. Archiwalne numery magazynu można przeglądać na stronie Filmopedia.org.

Dziura na kliki, czyli lepszy bot od dziennikarza

The Onion przeszło redesign. Ta największa satyryczna publikacja przenosi się w czasy cyfrowego, internetowego świata i uczy nas, jak podchodzić z dystansem do nowoczesnych mediów. Mediów, których “dziennikarze” to osoby, które wyłapują tłity i posty z reddita czy wykopu i tworzą “artykuły” w oparciu o to, co znajdą na Facebooku, czy Twitterze. Ero botów – nadejdź i zbierz swoje żniwa!

Michał Bagiński nowym wydawcą w Interii

W Interii Michał Bagiński jest zastępcą szefa zespołu wydawców strony głównej portalu. Dołącza do działu odpowiedzialnego za bieżące wydawanie portalu oraz za rozwój merytoryczny i technologiczny najważniejszej witryny Interii.

Najnowszy numer

Okładka Press

Moje teksty nie wyskakują jak diabeł z pudełka

Z Bianką Mikołajewską, dziennikarką „Gazety Wyborczej”, rozmawia Grzegorz Kopacz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
grafik dtp
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine