Zapisz się na:
Pressletter

W reklamie telewizyjnej napój Minerado porównywany jest z Caprio



22.09.2009 07:42
Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).
Marka napoju Minerado była obecna na rynku cztery lata temu. Obecnie Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, bo w potrfolio miała tylko soki: Fortunę i Pysio. W reklamie przygotowanej przez agencję Red8 Communications Group producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji – Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis ”Bez dodatku cukru”. ”Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących” – mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Pomysł kreatywny polegający na podkreślaniu, że produkt jest bez dodatku cukru, Agros Nova zastosowała w ub.r. w stosunku do soku marki Fortuna.
 
(MAZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Kibic z kosą spalinową na stadionie Legii to akcja ambientowa Obi (wideo)

Zbigniew Boniek i Katarzyna Smutniak w kampanii PARP w Mediolanie

Daniel Craig w kampanii Heinekena

Rafael Nadal w reklamie marki Tommy Hilfiger (wideo)

Żytnia Extra zamilkła na Facebooku, Polmos Bielsko-Biała myśli o nowej agencji


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Facebook: padł rekord miliarda użytkowników w ciągu jednego dnia

Serwis społecznościowy Facebook poinformował w czwartek, że po raz pierwszy został osiągnięty pułap miliarda użytkowników w ciągu jednego dnia. Rekord został pobity w poniedziałek - podał założyciel Facebooka Mark Zuckerberg.

Dziennikarze szantażowali króla Maroko

Dwoje znanych francuskich dziennikarzy śledczych zostało aresztowanych pod zarzutem próby szantażowania króla Maroko.

Czy smartfony zastąpią komputery?

Jeszcze kilka lat temu taki scenariusz wydawał się nieprawdopodobny - smartfon w roli komputera? Nonsens. Co prawda na rynku pojawiały się akcesoria, dzięki którym można było inteligentny telefon przekształcić w substytut peceta, ale nie odniosły one spektakularnego sukcesu. Czas jednak nie stoi w miejscu - technika poszła naprzód, a temat podjął gigant rynku IT.

WP, Onet i Interia walczą nie tylko o Megapanel, ale też o e-commerce

Interia, długo nie tylko nie reagowała na agresywną politykę Onetu i WP, które w zeszłym roku szalały na zakupach, rywalizujac o pierwsze miejsce w Megapanelu, ale nawet otwarcie krytykowała badanie. I choć nie przeszkadzało jej to odtrąbić sukcesu, gdy wreszcie znalazła się przed Gazetą, to faktycznie nie dała się ponieść atmosferze.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
webdesigner
grafik dtp
ilustrator
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine