Zapisz się na:
Pressletter

W reklamie telewizyjnej napój Minerado porównywany jest z Caprio



22.09.2009 07:42
Wczoraj ruszyła kampania porównawcza wprowadzonego ponownie na rynek napoju marki Minerado (Agros Nova) i Caprio (Maspex Wadowice).
Marka napoju Minerado była obecna na rynku cztery lata temu. Obecnie Agros Nova zdecydowała się odświeżyć jej wizerunek i ponownie wprowadzić na rynek, bo w potrfolio miała tylko soki: Fortunę i Pysio. W reklamie przygotowanej przez agencję Red8 Communications Group producent podkreśla, że atutem napoju Minerado jest brak dodatku cukru i innych substancji słodzących. Aby ten przekaz wzmocnić, produkt Agros Nova porównywany jest z napojem konkurencji – Caprio. W 15-sekundowym spocie dwa napoje stoją obok siebie. Na ich pudełkach widać ten sam napis ”Bez dodatku cukru”. ”Napis bez dodatku cukru nie zawsze oznacza to samo. Caprio nie dodaje cukru, ale dodaje sztucznych słodzików, a Minerado jest bez dodatku cukru i bez żadnych substancji słodzących” – mówi lektor w reklamie. Spot emitowany jest w TVP 1, Polsacie, TVP 2, TVN-ie, TVN Siedem i kanałach tematycznych At Mediów. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa. Pomysł kreatywny polegający na podkreślaniu, że produkt jest bez dodatku cukru, Agros Nova zastosowała w ub.r. w stosunku do soku marki Fortuna.
 
(MAZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Orange promuje swoją ofertę wśród młodych, wykorzystując vlogerów (wideo)

Reklama na hotelu MDM zostaje, decyzja sądu wyśmiewana na Facebooku

Dom mediowy MEC przejął od Starcomu obsługę USP Zdrowie

Te sieci handlowe wydają najwięcej na reklamę: Lidl, Biedronka i Tesco

Rządowa promocja Biedronki była warta 7,2 mln zł - obliczył IMM


A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Podatkowa

Przegląd mediów

Ukraina odbiera dziennikarce akredytację

Brytyjska dziennikarka telewizyjna Kitty Logan publikująca relacje z Donbasu straciła właśnie akredytację wystawioną przez Ukrainę. Na podstawie informacji opublikowanych przez nią w mediach społecznościowych SBU zarzuca jej, że podżegała rebeliantów do ostrzelania pozycji ukraińskich. To miało jej zagwarantować gorące ujęcia z linii frontu.

Facebook pokazał firmowego drona

Facebook pokazał film nakręcony podczas budowy takiego bezzałogowego samolotu. Maszyna będzie miała rozpiętość skrzydeł porównywalną z Boeingiem 737, ale ważyć ma tyle, co jedna trzecia toyoty prius.

Urządzenia Wearables wspierają naszą aktywność fizyczną

Z badania firmy Wristly, niezależnej platformy, obserwującej sposoby wykorzystania Apple Watch wynika, że urządzenie to w znaczącym stopniu motywuje jego użytkowników do bardziej aktywnego trybu życia. Tzw. Early adoptersi, którzy kupili zegarek 4 miesiące temu, chwilę po jego premierze, częściej wybierają się na dłuższe spacery, wykonują więcej ćwiczeń, przekonują się do uprawiania różnych dyscyplin sportowych.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
grafik dtp
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine