Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Maj 03, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nie we wszystkich miastach liderem słuchalności jest RMF FM lub Radio Zet (analiza)

RMF FM ma najwyższą słuchalność na Śląsku, w Krakowie i Łodzi. Radio Zet prowadzi w Warszawie. Program III Polskiego Radia jest liderem w Trójmieście, Poznaniu i we Wrocławiu. Tok FM wyprzedza Zetkę w stolicach Dolnego Śląska i Wielkopolski. Radio Vox FM ma lepsze wyniki od radiowej Jedynki w Warszawie i we Wrocławiu.

Przeanalizowaliśmy słuchalność czterech głównych stacji radiowych na siedmiu największych rynkach w okresie październik 2015 - marzec 2016.
W Warszawie liderem jest Radio Zet, które osiągnęło w badanym okresie 13,4 proc. udziału w czasie słuchania. Tuż za Zetką jest radiowa Trójka, która miała 13,1 proc. słuchalności. RMF FM uplasował się na trzecim miejscu z 8,4 proc. Radiowa Jedynka jest piąta (7,1 proc.). Wyprzedza ją Radio Vox FM (8,1 proc.)
Na Śląsku najlepszy wynik zdobył RMF FM - 29,1 proc. Program III miał 11,1 proc. udziału. Trzecią pozycję zajęło Radio Piekary (5,8 proc.). Radio Zet uzyskało 5,5 proc., tyle samo co RMF Maxxx. Przed Programem I (4,7 proc.) było jeszcze Radio Złote Przeboje (4,9 proc.)
W Trójmieście pierwsze miejsce zajmuje Program III z 17,7 proc. słuchalności. Udział RMF FM wyniósł 14,7 proc., a Radia Zet - 9,9 proc. Program I (5,5 proc.) ma tam niższy udział niż: Radio Gdańsk (8,3 proc.), Radio Złote Przeboje (5,7 proc.) i Radio Tok FM (5,6 proc.)
W Krakowie najwyższą słuchalność - 22,3 proc. - ma RMF FM. Udział Trójki wyniósł 13 proc. Trzecie są ex aequo Radio Zet i Tok FM (po 7,2 proc.). Jedynka uzyskała 6,5 proc.
W Łodzi udział RMF FM to 13,6 proc. Na drugim miejscu jest Radio Zet (13 proc.), na trzecim Program III (11,6 proc.), a na czwartym Program I (8,8 proc.).
Liderem we Wrocławiu jest radiowa Trójka (14,3 proc.). Drugie miejsce należy do RMF FM (9,4 proc.), a dopiero piąte do Zetki (7,1 proc.). Wyższą słuchalność mają Złote Przeboje i Tok FM (po 7,9 proc.). Udział Jedynki to 5,5 proc. Więcej udziału mają: Eska (7 proc.), RMF Classic (6,6 proc.) oraz Radio Vox FM (5,9 proc.)
W Poznaniu Program III osiągnął 12,3 proc. słuchalności. Przed RMF FM (9,3 proc.) były Eska (12,1 proc.) i Złote Przeboje (11,7 proc.). Program I ma w Poznaniu 6,9 proc. Natomiast przed Zetką (5,8 proc.) jest Radio Merkury (6,4 proc.), Radio Tok FM (6,3 proc.) i Radio Vox FM (5,9 proc.).
Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Millward Brown.

 

(KOZ, 03.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.