Dział: RADIO

Dodano: Listopad 02, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Radio Zet się udziela" w nowej kampanii wizerunkowej (wideo)

Radio Zet rozpoczyna dziś kampanię wizerunkową pod hasłem "Radio Zet się udziela".

Działania reklamowe obejmują telewizje (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasę (dzienniki, tygodniki, miesięczniki), kino (sieci Multikino, Helios i Cinema City), Internet (m.in. Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, YouTube.com) oraz nośniki reklamy zewnętrznej (m.in. wiaty przystankowe i autobusy). Kreację kampanii przygotowała agencja Change, która wygrała przetarg na kreatywną obsługę Radia Zet. Media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.

(KOZ, 02.11.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.