Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 14, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM najpopularniejszym radiem na YouTube - Bednarek z Deko hitem (wideo)

Kanał RMF FM w YouTube subskrybuje 55,8 tys. użytkowników

W serwisie YouTube spośród stacji radiowych najwięcej subskrybentów ma kanał radia RMF FM – wynika z analizy "Presserwisu" dotyczącej obecności największych rozgłośni na tej platformie. Konto RMF FM śledzi 55,8 tys. subskrybentów i osiągnęło 31,8 mln wyświetleń.

– Obecność na YouTubie daje unikalną możliwość komunikacji ze słuchaczami, wchodzenia z nimi w interakcję, wciągania do dyskusji. Staramy się być wszędzie tam, gdzie są nasi potencjalni odbiorcy – wyjaśnia Mariusz Gołda, dyrektor marketingu Grupy RMF. Stacja tworzy nie tylko materiały wideo w oparciu o audycje radiowe, ale robi też materiały specjalnie pod kątem Internetu, w tym dwa cykle Jacka Tomkowicza: "Tego się słuchało" i "Gdzieś to już słyszałem". Łącznie mają ponad 15 mln odsłon. Najwięcej – prawie 1,6 mln odsłon – wygenerował film z akcji "Ja Cię kręcę", w którym Kamil Bednarek wykonał wraz z Anną Deko utwór "Englishman In New York".


Drugie pod względem liczby subskrybentów konto ma Polskie Radio (16,3 tys.), które na jednym kanale gromadzi materiały ze wszystkich anten. Klipy opublikowane przez Polskie Radio (np. wywiady radiowe i fragmenty audycji) wyświetlono już 11,8 mln razy. Kanał jest podzielony tematycznie, m.in. na poszczególne anteny, historię, muzykę, kulturę.
Trzecia w YouTube jest Eska Rock (13,8 tys. subskrybentów; 18,7 mln wyświetleń), dziś nadająca jedynie w Warszawie. Stacja ostatni materiał zamieściła jednak w kwietniu br. Swojego kanału nie rozwija także Radio Eska (1,1 tys. subskrybentów), które prowadzi największy wśród mediów profil na Facebooku (1,9 mln fanów). Grupa Radiowa Time stale aktualizuje za to konto ponadregionalnego Radia Vox FM (4,3 tys. subskrybentów). Radio ostatnio zamieszcza np. materiały wideo z wakacyjnego cyklu "Najszybszy koncert".
W czołówce w serwisie YouTube wśród stacji radiowych są też sieci Rock Radio (Grupy Radiowej Agory) i Radio Zet. Kanał Rock Radia ma już 7,7 tys. subskrybentów i 3,7 mln wyświetleń. Są tam klipy wideo z audycji "Książę i żebrak", "Ranne kakao", "Pyta nie na śniadanie". Z kolei konto Radia Zet subskrybuje 6,8 tys. użytkowników, a filmiki zamieszczane na nim obejrzano 13,7 mln razy. Zetka publikuje m.in. materiały z trasy koncertowej "Lato Zet i Dwójki" i innych swoich akcji. Własny kanał prowadzi także Kamil Nosel z Radia Zet (NoselKreci ma 5,2 tys. subskrybentów).
W YouTube obecne są również m.in. Program IV Polskiego Radia (4 tys. subskrybentów), Radio Maryja (4 tys.), RMF Maxxx (3,2 tys.), Tok FM (1,3 tys.), Antyradio (1,1 tys.), Zet Chilli (1,1 tys.).

Zobacz jak na YouTube radzą sobie największe firmy.

(KOZ, 14.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.