Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa RMF podnosi ceny reklam na jesień

(fot. freerangestock.com)

Grupa RMF podnosi ceny reklam w swoich stacjach na jesień.

”Wysoką atrakcyjność radia jako medium reklamowego potwierdzają rosnące budżety reklamowe. Wielu marketerów aktywnie wspiera dzisiaj swoją komunikację, wykorzystując kanał radiowy i inwestując w radio znaczącą część swoich budżetów. Jesień to tradycyjnie okres wzmożonej aktywności reklamodawców” – stwierdził dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF, cytowany w komunikacie prasowym. Zdaniem branży w pierwszej połowie br. wydatki na reklamę radiową wzrosły o 5-7,5 proc.
Od 31 sierpnia ceny spotów w RMF FM wzrosną średnio o 2,9 proc. Najdroższe będą reklamy od środy do piątku między 8 a 10 rano – za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić 27,5 tys. zł – o 2,6 proc. więcej, niż latem. Reklamy w RMF Maxxx podrożeją średnio o 2,6 proc., a w RMF Classic – o 2,9 proc.
Grupa RMF podnosiła także ceny reklam na wiosnę i lato br. W tym roku na podwyżki zdecydowały się też pozostałe największe grupy radiowe: Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa Radiowa Time i Polskie Radio.

(KOZ, 24.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.