Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 15, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W czerwcu wzrosły wydatki na reklamę radiową

(fot. freerangestock.com)

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych w czerwcu br. wzrosły o 20 proc. w porównaniu z tym miesiącem ub.r. – wynika z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów.

W styczniu br. monitoring Kantar Media poszerzony został o 16 rozgłośni, m.in. Radio Białystok, Radio Konin (obecnie RMF Maxxx Konin), Radio Fest, Radio Jard, pięć stacji sieci Eska i cztery stacje sieci Radio Wawa. Z pominięciem przychodów tych 16 stacji, rok do roku wydatki na radio wzrosły o 17,7 proc.
Jak pokazują dane Kantar Media, w czerwcu br. wszystkie największe grupy radiowe zwiększyły przychody reklamowe. Wpływy Grupy RMF wzrosły o 18 proc., do 152,7 mln zł, Eurozetu o 33,9 proc., do 116,1 mln zł, Grupy Radiowej Time o 12,5 proc., do 70,8 mln zł, rozgłośni Agory o 21,8 proc., do 61,5 mln zł, a Polskiego Radia o 3,5 proc., do 46,4 mln zł.
W ostatnich miesiącach wszystkie największe grupy radiowe podniosły ceny reklam – jako ostatnia w miniony poniedziałek zrobiła to Grupa Radiowa Time.
W czerwcu br. na reklamę w radiu, według danych cennikowych, najwięcej przeznaczył Aflofarm – 47,6 mln zł (wzrost o 25,9 proc. w porównaniu z czerwcem ub.r.).

(KOZ, 15.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.