Dział: RADIO

Dodano: Październik 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat chce, by Muzo.fm zdobyło w ciągu roku 1 proc. słuchalności

Telewizja Polsat podpisała w piątek przedwstępną umowę zakupu za 4,3 mln zł 100 proc. akcji Radia PiN SA (nadawca nowego radia Muzo.fm) od spółek Karswell Ltd. (kontrolowanej przez Zygmunta Solorza-Żaka) i Sensor Overseas Ltd. (należącej do Heronima Ruty). Polsat chce, by Muzo.fm osiągnęło w ciągu roku 1 proc. słuchalności.

 ”Zakup radia i wieloplatformowy projekt Muzo wpisują się w naszą strategię bycia liderem rozrywki w Polsce, realizowaną poprzez tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści” - stwierdził w komunikacie prasowym Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.

Muzo.fm zadebiutuje na częstotliwościach Radia PiN w najbliższy poniedziałek. Nowe radio będzie ściśle współpracować zarówno z telewizją Muzo.tv, jak i serwisem Muzo.pl, a synergie zostaną osiągnięte m.in. w następujących obszarach: marketingu projektu „Muzo”, wspólnej redakcji, dystrybucji treści muzycznych na wszystkich polach eksploatacji.

Muzo.fm co godzinę od 6 do 18 w dni powszednie emitować będzie serwisy informacyjne ”Muzo News”. O 22.30 nadawany ma być ”Muzo Magazyn”, czyli informacyjne i biznesowe podsumowanie dnia.

Poranek tworzyć będą dwie audycje - ”AiR Show” (od 6 do 8) Agnieszki, Witkowicz-Matolicz i Radosława Nałęcza oraz ”Przepraszamy za usterki” (od 8 do 10) Michała Figurskiego i Kamila Olszewskiego. Od 10 do 13 gospodarzem programu będzie Robert Zawieja, a przez kolejne trzy godziny – Jarosław Wendrowski. Od 16 do 18 interaktywne pasmo ”HaloMuzo” poprowadzą Idalia Tomczak i Kondrad Olszewski. Następnie nadawana ma być lista przebojów ”Po prostu RFN – Republika Fajnych Numerów”. Od 20 do 22 ramówkę wypełnią audycje autorskie: ”Happy Noise” Marcina Bisiorka (w poniedziałki), ”Muzo Port” Roberta Zawiei (we wtorki), ”Wendrolot” Jarosława Wendrowskiego (w środy), ”Muzo Trip” Anny Nowaczyk (w czwartki) oraz ”Muzyka dla dorosłych” Marcina Sobesto (w piątki). W weekendowe poranki od 6.00 do 8.00 prezentowane będzie biznesowe i informacyjne podsumowanie tygodnia.

Jak podano w komunikacie, celem nowego właściciela jest osiągnięcie udziału w rynku słuchalności na poziomie 1 proc. w ciągu roku od startu nowej stacji. Radio PiN w trzecim kwartale br. miało 0,1 proc. udziału w czasie słuchania (badanie Radio Track, realizowane przez Millward Brown).

Za sprzedaż reklam w Muzo.fm odpowiedzialne jest biuro reklamy Polsat Media.

(KOZ, 17.10.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.