Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Polskim Radiu najbardziej zdrożeją reklamy w Trójce

28 lipca Polskie Radio podniesie ceny reklam w Jedynce, Trójce i Czwórce. ”Nowe wartości dostosowane zostały do obecnej sytuacji rynkowej” – poinformowała spółka.

W cenniku Programu I podwyżka wyniesie w dni powszednie średnio 4,8 proc., a w weekendy 2,5 proc. W Programie III ceny wzrosną o 5 proc. w dni powszednie i 3,5 proc. w weekendy. Natomiast w Programie IV za spoty trzeba będzie zapłacić o 4,6 proc. więcej w dni powszednie i o 3,2 proc. w weekendy.
”Przy ustalaniu wysokości korekty wzięto pod uwagę nie tylko znaczący wzrost popytu na stacje Polskiego Radia w pierwszej połowie 2014 roku, ale przede wszystkim koszty dotarcia. Te w przypadku stacji Polskiego Radia w wielu grupach docelowych pozostają na najniższym poziomie na rynku radiowym” – twierdzi Polskie Radio.
W kwietniu br. ceny reklam podniesiono w stacjach Grupy Radiowej Agory (Rock Radio, Złote Przeboje, Tok FM), a w czerwcu w Radiu Zet (Eurozet). Natomiast Grupa RMF na lato je obniżyła. W sierpniu zdrożeć mają reklamy w Vox FM (Grupa Radiowa Time).

(KOZ, 14.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.