Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklamy w Polskim Radiu zdrożeją o kilka procent

(fot. Archiwum)

Polskie Radio jeszcze w czasie wakacji planuje podniesienie o kilka procent cen reklam w swoich stacjach – dowiedział się ”Presserwis”.

Wojciech Piwocki, dyrektor Agencji Reklamy Polskiego Radia, nie chce na razie podawać szczegółów. – Mamy duży popyt – przyznaje. To kolejna zmiana w cenniku w ciągu roku – jesienią ub.r. spoty zdrożały średnio o 4 proc.
Przypomnijmy, że wpływy z reklam i sponsoringu Polskiego Radia w 2013 roku spadły o 13,5 proc. w porównaniu z 2012 rokiem i wyniosły 55,1 mln zł (dane spółki).
W kwietniu br. ceny reklam podniesiono w stacjach Grupy Radiowej Agory (Rock Radio, Złote Przeboje, Tok FM), a w czerwcu w Radiu Zet (Eurozet). Natomiast Grupa RMF na lato je obniżyła.
Dom mediowy Starlink podał, że w pierwszym kwartale br. wydatki na reklamę w radiu wzrosły o 5,7 proc.

(KOZ, 03.07.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.