Zapisz się na:
Pressletter

Radio Zet Gold zadebiutuje w lipcu

autor: Maciej Kozielski
...
03.06.2013 08:17

Radio Zet Gold zacznie nadawać 1 lipca, zastępując młodzieżową Planetę FM. Przeciwko tej zmianie protestuje jednak część słuchaczy.

Data debiutu 1 lipca znalazła się na profilu Radia Zet Gold na Facebooku. Katarzyna Szczepanik, PR manager Eurozetu, ucina jednak nasze pytania: - Nie komentuję.

 
"Przeboje jak wino - im starsze, tym lepsze. Wyrusz w podróż w czasie wraz z hitami lat 80. i 90.! Z nami przestaniesz pytać, gdzie się podziały tamte prywatki!" - tak reklamuje się nowe radio. Według zapowiedzi, Radio Zet Gold ma być rozgłośnią dla dojrzałych słuchaczy.
 
Kiedy w ub. wtorek Planeta FM poinformowała na swoim profilu na Facebooku, że zastąpi ją Radio Zet Gold, pojawiło się ponad 300 komentarzy, głównie negatywnych. "Jedna wielka pomyłka. Eurozet strzela sobie w kolano i mam nadzieję, że pożałują tej decyzji i szybciej się z tego wycofają, niż w to wchodzili"; "Jedyna normalna stacja - Planeta FM - powinna zostać w eterze!"; "Jesteście niepoważni. Likwidujecie jedyne radio, która grało prawdziwą i ambitną muzykę klubową i nie tylko" - pisali słuchacze. Na Facebooku powstała grupa "Zostawcie nam Planetę FM" zrzeszająca pod koniec ub. tygodnia ponad 1,5 tys. internautów.
 
Radio Zet Gold powstanie na bazie sieci Radio Planeta FM liczącej obecnie 14 miast. Dodatkowo pod nową nazwą nadawać mają Radio Plus Toruń i wrocławskie Traffic FM. Radio Zet Gold pojawi się również w Kluczborku (Eurozet wygrał konkurs na częstotliwość w tym mieście, ubiegając się jeszcze o nią z Radiem Planeta FM).
 
Eurozet zdecydował się na zmianę formatu, bo nie był zadowolony z wyników Planety FM. "Chcieliśmy tworzyć silną markę stacji lokalnych Planeta FM, ale mieliśmy problemy ze zwiększeniem zasięgu" - wyjaśniała "Presserwisowi" w ubiegłym tygodniu Katarzyna Szczepanik. - "Zbyt mały zasięg przy płytkim rynku reklamowym spowodował, że Planeta FM zaczęła przynosić straty" - tłumaczyła.

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Maciej Ulewicz debiutuje w Radiu Bajka

Agora sprzedaje serwisy radiowe - konkuruje z Eurozetem i IAR

Małgorzata Steckiewicz przechodzi z RMF FM do TVP Info

Za trzy tygodnie Antyradio poszerzy zasięg kosztem Radia Zet Chilli, dotrze do prawie 8 mln słuchaczy

Cotygodniowe słuchowiska w Radiu Kielce


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły





Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Spotify sięga po pomoc Goldman Sachs

Popularny serwis muzyczny chce pozyskać od nowych inwestorów 500 mln USD. W zdobyciu pieniędzy pomoże bank Goldman Sachs.

Wstępne zarzuty dla powiązanego z zamachem na "Charlie Hebdo"

Francuskie władze postawiły w czwartek wstępny zarzut udziału w zorganizowanej grupie przestępczej planującej zamachy terrorystyczne mężczyźnie łączonemu z braćmi odpowiedzialnymi za atak na "Charlie Hebdo". Do czasu zakończenia śledztwa pozostanie w areszcie.

Kto zapłaci za pałace ZAiKS-u, a kto pogada o przyszłości muzyki?

Temat opłaty reprograficznej powraca jak bumerang. Tym razem postanowili przypomnieć o niej producenci smartfonów i tabletów, którzy nie chcą płacić za pałace ZAiKS-u. Mam z tym jednak pewien problem…

Jaki był rok 2014 dla komunikacji mobilnej? Co nas czeka w kolejnym?

Za nami bardzo ciekawy rok w branży komunikacji mobilnej. Wydarzeniem ostatnich 12 miesięcy w Polsce był na pewno pierwszy od 2009 roku spadek liczby wysłanych wiadomości SMS, który potwierdza światowe trendy dotyczące wzrostu zainteresowania użytkowników komunikatorami mobilnymi. Kolejne raporty wskazują na rosnącą popularność smartfonów i tabletów, co z kolei w 2014 roku zaowocowało pierwszymi w Polsce wdrożeniami powiadomień PUSH w aplikacjach mobilnych - pisze Marcin Papiński, dyrektor ds. rozwoju biznesu w firmie Infobip.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
redaktor
dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine