Zapisz się na:
Pressletter

Radio Zet Gold zadebiutuje w lipcu

autor: Maciej Kozielski
...
03.06.2013 08:17

Radio Zet Gold zacznie nadawać 1 lipca, zastępując młodzieżową Planetę FM. Przeciwko tej zmianie protestuje jednak część słuchaczy.

Data debiutu 1 lipca znalazła się na profilu Radia Zet Gold na Facebooku. Katarzyna Szczepanik, PR manager Eurozetu, ucina jednak nasze pytania: - Nie komentuję.

 
"Przeboje jak wino - im starsze, tym lepsze. Wyrusz w podróż w czasie wraz z hitami lat 80. i 90.! Z nami przestaniesz pytać, gdzie się podziały tamte prywatki!" - tak reklamuje się nowe radio. Według zapowiedzi, Radio Zet Gold ma być rozgłośnią dla dojrzałych słuchaczy.
 
Kiedy w ub. wtorek Planeta FM poinformowała na swoim profilu na Facebooku, że zastąpi ją Radio Zet Gold, pojawiło się ponad 300 komentarzy, głównie negatywnych. "Jedna wielka pomyłka. Eurozet strzela sobie w kolano i mam nadzieję, że pożałują tej decyzji i szybciej się z tego wycofają, niż w to wchodzili"; "Jedyna normalna stacja - Planeta FM - powinna zostać w eterze!"; "Jesteście niepoważni. Likwidujecie jedyne radio, która grało prawdziwą i ambitną muzykę klubową i nie tylko" - pisali słuchacze. Na Facebooku powstała grupa "Zostawcie nam Planetę FM" zrzeszająca pod koniec ub. tygodnia ponad 1,5 tys. internautów.
 
Radio Zet Gold powstanie na bazie sieci Radio Planeta FM liczącej obecnie 14 miast. Dodatkowo pod nową nazwą nadawać mają Radio Plus Toruń i wrocławskie Traffic FM. Radio Zet Gold pojawi się również w Kluczborku (Eurozet wygrał konkurs na częstotliwość w tym mieście, ubiegając się jeszcze o nią z Radiem Planeta FM).
 
Eurozet zdecydował się na zmianę formatu, bo nie był zadowolony z wyników Planety FM. "Chcieliśmy tworzyć silną markę stacji lokalnych Planeta FM, ale mieliśmy problemy ze zwiększeniem zasięgu" - wyjaśniała "Presserwisowi" w ubiegłym tygodniu Katarzyna Szczepanik. - "Zbyt mały zasięg przy płytkim rynku reklamowym spowodował, że Planeta FM zaczęła przynosić straty" - tłumaczyła.

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Radio Norda FM zadebiutuje na falach UKF w Wejherowie

Czabański z działaczem ruchu LGBT w prezydium rady programowej Polskiego Radia

Anna Dudzińska nagrodzona w kategorii Reportaż radiowy (wideo)

Nominowane materiały w kategorii Reportaż radiowy

Rośnie słuchalność radiowej Jedynki i Eski, a maleje RMF FM i Radia Zet


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły


Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wydawca "Wprost" wyprowadza biznes z Polski

PMPG przenosi część biznesu za granicę. Wydawca tygodnika "Wprost", którego publikacje latem tego roku rozpoczęły aferę taśmową, a ostatnio zmusiły marszałka Radosława Sikorskiego, by tłumaczył się z rozliczonych kilometrów, ucieka przed zbyt skomplikowanym systemem podatkowym.

"Grafik płakał jak retuszował", czyli odmieniona Ewa Kopacz na okładce

Kiedy już wydawało nam się, że fantazja grafików w odmienianiu twarzy gwiazd na okładkach niczym nas już nie zaskoczy, naszym oczom ukazała się odmieniona Ewa Kopacz. Czy taki retusz przystoi w przypadku pani premier?

Mowę odbiera, dech zapiera

Wczoraj w ramach codziennego przeglądu reklam i odkładania ich do kolejnego podsumowania natykam się na taką serię. I znów mi mowę odjęło.

Losy Google News w Hiszpanii pokazują hipokryzję tradycyjnych mediów

Hiszpanom nie udało się wydoić Google'a – gigant zamknął Google News zamiast zgadzać się płacić absurdalny podatek od linkowania. Co na to wydawcy? Wystraszyli się, że stracą dodatkowe źródło ruchu, i... domagają się od państwa, aby zmusiło Google News do powrotu.

Najnowszy numer

Okładka Press

Gdzie dwóch się nie bije

Z Janem Wróblem i Romanem Kurkiewiczem, prowadzącymi „Dwie prawdy” w TVN 24, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

tłumacz
korektor
redaktor stron WWW
redaktor
redaktor stron WWW
redaktor
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine