Zobacz także:
 
Newsy
Radio

Radio Zet Gold zadebiutuje w lipcu

autor: Maciej Kozielski
...
03.06.2013 08:17

Radio Zet Gold zacznie nadawać 1 lipca, zastępując młodzieżową Planetę FM. Przeciwko tej zmianie protestuje jednak część słuchaczy.

Data debiutu 1 lipca znalazła się na profilu Radia Zet Gold na Facebooku. Katarzyna Szczepanik, PR manager Eurozetu, ucina jednak nasze pytania: - Nie komentuję.

 
"Przeboje jak wino - im starsze, tym lepsze. Wyrusz w podróż w czasie wraz z hitami lat 80. i 90.! Z nami przestaniesz pytać, gdzie się podziały tamte prywatki!" - tak reklamuje się nowe radio. Według zapowiedzi, Radio Zet Gold ma być rozgłośnią dla dojrzałych słuchaczy.
 
Kiedy w ub. wtorek Planeta FM poinformowała na swoim profilu na Facebooku, że zastąpi ją Radio Zet Gold, pojawiło się ponad 300 komentarzy, głównie negatywnych. "Jedna wielka pomyłka. Eurozet strzela sobie w kolano i mam nadzieję, że pożałują tej decyzji i szybciej się z tego wycofają, niż w to wchodzili"; "Jedyna normalna stacja - Planeta FM - powinna zostać w eterze!"; "Jesteście niepoważni. Likwidujecie jedyne radio, która grało prawdziwą i ambitną muzykę klubową i nie tylko" - pisali słuchacze. Na Facebooku powstała grupa "Zostawcie nam Planetę FM" zrzeszająca pod koniec ub. tygodnia ponad 1,5 tys. internautów.
 
Radio Zet Gold powstanie na bazie sieci Radio Planeta FM liczącej obecnie 14 miast. Dodatkowo pod nową nazwą nadawać mają Radio Plus Toruń i wrocławskie Traffic FM. Radio Zet Gold pojawi się również w Kluczborku (Eurozet wygrał konkurs na częstotliwość w tym mieście, ubiegając się jeszcze o nią z Radiem Planeta FM).
 
Eurozet zdecydował się na zmianę formatu, bo nie był zadowolony z wyników Planety FM. "Chcieliśmy tworzyć silną markę stacji lokalnych Planeta FM, ale mieliśmy problemy ze zwiększeniem zasięgu" - wyjaśniała "Presserwisowi" w ubiegłym tygodniu Katarzyna Szczepanik. - "Zbyt mały zasięg przy płytkim rynku reklamowym spowodował, że Planeta FM zaczęła przynosić straty" - tłumaczyła.

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter


Krajowej Radzie nie podoba się analiza cyfryzacji radia, którą zamówiła

Adam Szczurzewski pełnomocnikiem wyborczym Polskiego Radia

Dyrektor Jedynki zdjął audycję, bo jej autor nie przyszedł na kolegium

„Stephen King. Sprzedawca Strachu” w Radiu Eska Rock

Radio Kielce doczekało się rady nadzorczej, minister wreszcie wybrał


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły




Przegląd mediów

Koniec legendarnej marki Nokia. Nazwa zmieni się na Microsoft Mobile Oy

Marka, która dla wielu była ikoną świata telefonów komórkowych, znika z rynku. Microsoft ma zamienić Nokię na Microsoft Mobile Oy. To efekt przejęcia fińskiego producenta telefonów przez amerykańskiego potentata.

Jarosław Kuźniar: Brudziński bywa czasem jak Messi "hejtu"

O spirali nienawiści, internetowym hejterstwie i chamstwie polityków mówi w wywiadzie dla "Polska The Times" Jarosław Kuźniar, dziennikarz TVN24.

Truevertising: kilimandżaro reklamy

Są reklamy, które bez względu na ich twórców oraz ilość włożonego w realizację wysiłku nikną zanim świat zdąży o nich na dobre usłyszeć.

Klienci umieją liczyć. "Złote lata" na rynku reklamy nie wrócą

Mediacap, do niedawna działająca w tradycyjnej reklamie, w zeszłym roku przejęła dwie spółki z branży interaktywnej - agencję The Digitals i firmę badawczą Grupa IQS. O tym, jakie motywy stały za tymi transakcjami rozmawiamy z Jackiem Olechowskim, prezesem Mediacap i polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
fotoreporter
dziennikarz prasowy

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine