Zapisz się na:
Pressletter

Radio Zet Gold zadebiutuje w lipcu

autor: Maciej Kozielski
...
03.06.2013 08:17

Radio Zet Gold zacznie nadawać 1 lipca, zastępując młodzieżową Planetę FM. Przeciwko tej zmianie protestuje jednak część słuchaczy.

Data debiutu 1 lipca znalazła się na profilu Radia Zet Gold na Facebooku. Katarzyna Szczepanik, PR manager Eurozetu, ucina jednak nasze pytania: - Nie komentuję.

 
"Przeboje jak wino - im starsze, tym lepsze. Wyrusz w podróż w czasie wraz z hitami lat 80. i 90.! Z nami przestaniesz pytać, gdzie się podziały tamte prywatki!" - tak reklamuje się nowe radio. Według zapowiedzi, Radio Zet Gold ma być rozgłośnią dla dojrzałych słuchaczy.
 
Kiedy w ub. wtorek Planeta FM poinformowała na swoim profilu na Facebooku, że zastąpi ją Radio Zet Gold, pojawiło się ponad 300 komentarzy, głównie negatywnych. "Jedna wielka pomyłka. Eurozet strzela sobie w kolano i mam nadzieję, że pożałują tej decyzji i szybciej się z tego wycofają, niż w to wchodzili"; "Jedyna normalna stacja - Planeta FM - powinna zostać w eterze!"; "Jesteście niepoważni. Likwidujecie jedyne radio, która grało prawdziwą i ambitną muzykę klubową i nie tylko" - pisali słuchacze. Na Facebooku powstała grupa "Zostawcie nam Planetę FM" zrzeszająca pod koniec ub. tygodnia ponad 1,5 tys. internautów.
 
Radio Zet Gold powstanie na bazie sieci Radio Planeta FM liczącej obecnie 14 miast. Dodatkowo pod nową nazwą nadawać mają Radio Plus Toruń i wrocławskie Traffic FM. Radio Zet Gold pojawi się również w Kluczborku (Eurozet wygrał konkurs na częstotliwość w tym mieście, ubiegając się jeszcze o nią z Radiem Planeta FM).
 
Eurozet zdecydował się na zmianę formatu, bo nie był zadowolony z wyników Planety FM. "Chcieliśmy tworzyć silną markę stacji lokalnych Planeta FM, ale mieliśmy problemy ze zwiększeniem zasięgu" - wyjaśniała "Presserwisowi" w ubiegłym tygodniu Katarzyna Szczepanik. - "Zbyt mały zasięg przy płytkim rynku reklamowym spowodował, że Planeta FM zaczęła przynosić straty" - tłumaczyła.

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



RMF Classic przez dwa tygodnie będzie grać wyłącznie świątecznie

Ania Dąbrowska twarzą kampanii radia Kolor

Maciej Ulewicz zadebiutował w internetowym Radiu KiS

Wieczory wyborcze w rozgłośniach

Eska coraz bliżej progu 8 proc. słuchalności, wynik poprawiła także Zetka


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły


Jedynki gazet

Przegląd mediów

Były naczelny "News of the World" wyszedł z więzienia

Andy Coulson, były naczelny "News of the world" po pięciu miesiącach opuścił więzienie, w którym odbywał 18-sto miesięczną karę.

Papierowa kontrrewolucja

Skoro jest slow food, to czemu nie slow read? Oto składniki, z których sporządza się pismo nowej generacji

Internauci prześwietlają kod źródłowy systemu PKW.

Za stworzenie systemy informatycznego PKW odpowiadała łódzka firma Nabino, która jako jedyna wystartowała w lipcowym przetargu. Inne firmy prawdopodobnie uznały, że w czasie niewiele dłuższym niż trzy miesiące nie będą w stanie należycie wywiązać się ze zlecenia.

Reklama nie musi być nudna! Tam znajdziesz przykłady najlepszych spotów

Łukasz Dolata z domu produkcji filmowej Oversee Production specjalnie dla Interaktywnie.com radzi, skąd czerpać inspiracje do realizacji filmów i animacji reklamowych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
redaktor
dziennikarz prasowy
reporter telewizyjny
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine