Zobacz także:
 
Newsy
Radio

Radio Zet Gold zadebiutuje w lipcu

autor: Maciej Kozielski
...
03.06.2013 08:17

Radio Zet Gold zacznie nadawać 1 lipca, zastępując młodzieżową Planetę FM. Przeciwko tej zmianie protestuje jednak część słuchaczy.

Data debiutu 1 lipca znalazła się na profilu Radia Zet Gold na Facebooku. Katarzyna Szczepanik, PR manager Eurozetu, ucina jednak nasze pytania: - Nie komentuję.

 
"Przeboje jak wino - im starsze, tym lepsze. Wyrusz w podróż w czasie wraz z hitami lat 80. i 90.! Z nami przestaniesz pytać, gdzie się podziały tamte prywatki!" - tak reklamuje się nowe radio. Według zapowiedzi, Radio Zet Gold ma być rozgłośnią dla dojrzałych słuchaczy.
 
Kiedy w ub. wtorek Planeta FM poinformowała na swoim profilu na Facebooku, że zastąpi ją Radio Zet Gold, pojawiło się ponad 300 komentarzy, głównie negatywnych. "Jedna wielka pomyłka. Eurozet strzela sobie w kolano i mam nadzieję, że pożałują tej decyzji i szybciej się z tego wycofają, niż w to wchodzili"; "Jedyna normalna stacja - Planeta FM - powinna zostać w eterze!"; "Jesteście niepoważni. Likwidujecie jedyne radio, która grało prawdziwą i ambitną muzykę klubową i nie tylko" - pisali słuchacze. Na Facebooku powstała grupa "Zostawcie nam Planetę FM" zrzeszająca pod koniec ub. tygodnia ponad 1,5 tys. internautów.
 
Radio Zet Gold powstanie na bazie sieci Radio Planeta FM liczącej obecnie 14 miast. Dodatkowo pod nową nazwą nadawać mają Radio Plus Toruń i wrocławskie Traffic FM. Radio Zet Gold pojawi się również w Kluczborku (Eurozet wygrał konkurs na częstotliwość w tym mieście, ubiegając się jeszcze o nią z Radiem Planeta FM).
 
Eurozet zdecydował się na zmianę formatu, bo nie był zadowolony z wyników Planety FM. "Chcieliśmy tworzyć silną markę stacji lokalnych Planeta FM, ale mieliśmy problemy ze zwiększeniem zasięgu" - wyjaśniała "Presserwisowi" w ubiegłym tygodniu Katarzyna Szczepanik. - "Zbyt mały zasięg przy płytkim rynku reklamowym spowodował, że Planeta FM zaczęła przynosić straty" - tłumaczyła.

 
KOZ
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter


Dyrektor Jedynki zdjął audycję, bo jej autor nie przyszedł na kolegium

„Stephen King. Sprzedawca Strachu” w Radiu Eska Rock

Radio Kielce doczekało się rady nadzorczej, minister wreszcie wybrał

Rock Radio Agory dogania Antyradio Eurozetu

Vox FM ma wyższą słuchalność niż wcześniej Eska Rock


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły



Przegląd mediów

Wolę teatr!

Myślenie i sposób bycia dziennikarzy i polityków wraz z dojrzewaniem ustroju „mediokracji" bardzo się do siebie upodabniają, a współpraca obu części środowiska politycznego przechodzi w formy symbiotyczne.

Lokowanie polityków

W telewizji modny jest obecnie tzw. product placement, czyli lokowanie produktu. O ile jednak lokowanie w telewizji produktów odzieżowych, spożywczych czy motoryzacyjnych zostało przez widzów zaakceptowane, o tyle lokowanie tam produktów różnych partii politycznych w postaci polityków tych partii wciąż budzi kontrowersje.

Rehumanizacja

Marketing to – w moim rozumieniu tego słowa – „budowanie rynku” dla Twoich produktów i usług. Tradycyjnie był nierozerwalnie związany z budowaniem relacji. Jeśli chciałem Ci coś sprzedać, niezależnie od tego, czy był to produkt, usługa czy idea, musiałem nawiązać z Tobą relację. Sprawić, żebyś mnie – sprzedawcę – polubił, zaufał mi i w końcu coś ode mnie kupił.

W branży badawczej dzieje się lepiej

Tak wynika z audytu Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) za rok 2013. Wzięło w nim udział 15 podmiotów, których obrót wyniósł 583 mln złotych netto. Większość firm, które wzięły udział w badaniu, miała za sobą dobry rok. Wygląda więc na to, że branża badawcza zaczyna powoli wydobywać się z recesji.

Najnowszy numer

Okładka Press

Zestarzeć się jak Mick Jagger

Zestarzeć się jak Mick Jagger – z Romanem Osicą z RMF FM rozmawia Renata Gluza

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
grafik dtp
ilustrator
redaktor stron WWW
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy

Nasze debaty

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine