Zapisz się na:
Pressletter

W Mławie rozpoczęło nadawanie Radio 7



28.08.2012 17:17

Należące do Fundacji Rozwoju Ziemi Żuromińskiej Ananke Radio 7 z Mławy uruchomiło emisję testową.

Dyrektor generalny Radia 7 Piotr Ploch informuje, że na razie trwa mierzenie parametrów emisji i sprawdzane są jej warunki techniczne. Na antenie pojawiają się jedynie muzyka i dżingle. Według Plocha z pełnym programem rozgłośnia ruszy 10 lub 17 września br.

 
Od rana do godz. 17 Radio 7 ma koncentrować się na informacjach i publicystyce oraz nadawać muzykę z lat 70., 80. i 90. Później program wypełnią przeboje ostatnich lat i treści o charakterze rozrywkowym.
 
Radio 7 nadaje na częstotliwości 90,8 MHz. (KOZ)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



"Sorry, mamy taki klimat" - Srebrne Usta Trójki dla Bieńkowskiej

Kamil Dąbrowa, Leszek Kozioł i Emil Marat o odejściu Rafała Olejniczaka (opinie)

Rafał Olejniczak nie będzie już naczelnym Radia Zet

Przychody Polskiego Radia wzrosły w 2015 roku o 8,6 proc.

Prezes RDC: "rada programowa pyta, ale nie cenzuruje programu stacji"


A A A


Inne artykuły


Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

W marketingowej krzyżówce

Partnerstwo, a nie rywalizacja — tylko w takim układzie można wygrać na cross marketingu

Red Bull kontra Biedronka: Walka o kolory

W świecie pełnym podróbek nie dziwi zastrzeganie znaku towarowego, czy receptury. Tymczasem RedBull uznał, że odbiorca identyfikuje jego napój także po kolorach użytych na opakowaniu. Dlatego, w celu monopolizacji użytego zestawienia barw, RedBull zarejestrował szereg wspólnotowych znaków towarowych.

Globalna ekspansja Netflixa, jako sposób na zakończenie walki z blokadami regionalnymi? Szkoda, że to tylko półprawda

Podczas premiery Netflixa w Australii, szefostwo serwisu wypowiedziało się na temat łamania blokad regionalnych poprzez VPN. Reed Hastings, CEO Netflixa, twierdzi, że ma sposób na walkę z „geohakerami”, którą jest po prostu globalna ekspansja. Szkoda, że to tylko półprawda.

Te marki "zaczepiają" nas w drodze, czyli o kampaniach digital Out-of-Home

Interaktywność, spersonalizowany komunikat, komunikacja w czasie rzeczywistym - to cechy powodujące, że digital Out-of-Home dostarcza nam coraz więcej przykładów ciekawych, kreatywnych realizacji zarówno za granicą jak i (co budujące!) na polskim rynku - pisze Michał Maciejewski, media planning & buying manager z Posterscope Poland.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
tłumacz
korektor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine