Zapisz się na:
Pressletter

W Mławie rozpoczęło nadawanie Radio 7



28.08.2012 17:17

Należące do Fundacji Rozwoju Ziemi Żuromińskiej Ananke Radio 7 z Mławy uruchomiło emisję testową.

Dyrektor generalny Radia 7 Piotr Ploch informuje, że na razie trwa mierzenie parametrów emisji i sprawdzane są jej warunki techniczne. Na antenie pojawiają się jedynie muzyka i dżingle. Według Plocha z pełnym programem rozgłośnia ruszy 10 lub 17 września br.

 
Od rana do godz. 17 Radio 7 ma koncentrować się na informacjach i publicystyce oraz nadawać muzykę z lat 70., 80. i 90. Później program wypełnią przeboje ostatnich lat i treści o charakterze rozrywkowym.
 
Radio 7 nadaje na częstotliwości 90,8 MHz. (KOZ)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Wrocławska Eska dostanie na stałe częstotliwość w Jeleniej Górze

Były prezenter Zetki Tomasz Miara na antenie warszawskiego Radia Kolor

Złote Mikrofony między innymi dla Patrycji Gruszyńskiej-Ruman i Henryka Sytnera

RMF Classic przez dwa tygodnie będzie grać wyłącznie świątecznie

Ania Dąbrowska twarzą kampanii Radia Kolor


A A A


Inne artykuły




Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Rajdowiec w aukcji częstotliwości LTE

Szymon Ruta to szósty gracz w rozgrywce o cenne pasmo dla 
mobilnego internetu. Syn współzałożyciela Polsatu chce inwestować w branży.

Plan rozbicia Google to zagrywka polityków

Projekt podziału internetowego potentata, mający wkrótce trafić do Parlamentu Europejskiego, to przede wszystkim element politycznej gry. I nie musi wcale odnieść sukcesu.

David Tekiela (Bezużyteczna.pl) – Zamarzyło mi się powalczyć z Kwejkiem i Demotywatorami i udało mi się.

AK74 – Przede wszystkim gratuluję wyniku. 13 listopada 2014 roku jeden z Twoich serwisów „Wiedza Bezużyteczna” zanotował 1.5 mln fanów na Facebooku. David Tekiela – Dziękuję bardzo! W zasadzie to 13 listopada wyprzedziliśmy Kwejka, a 1.5 mln fanów zdobyliśmy już początkiem września.

Moda na Sukces znika z telewizji, ale będzie dalej w Sieci. TVP uruchamia nowy serwis VOD

Słynny wywiad prezesa TVP stracił właśnie na aktualności. Wówczas Juliusz Braun stwierdził, że ludzie nie oglądali zagranicznych seriali na antenie Telewizji Polskiej, bo wcześniej zobaczyli je na pirackich serwisach, a telewizyjna ramówka przetrwa najbliższą dekadę.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
grafik dtp
webdesigner
ilustrator
reporter telewizyjny
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine