Zapisz się na:
Pressletter

W Mławie rozpoczęło nadawanie Radio 7



28.08.2012 17:17

Należące do Fundacji Rozwoju Ziemi Żuromińskiej Ananke Radio 7 z Mławy uruchomiło emisję testową.

Dyrektor generalny Radia 7 Piotr Ploch informuje, że na razie trwa mierzenie parametrów emisji i sprawdzane są jej warunki techniczne. Na antenie pojawiają się jedynie muzyka i dżingle. Według Plocha z pełnym programem rozgłośnia ruszy 10 lub 17 września br.

 
Od rana do godz. 17 Radio 7 ma koncentrować się na informacjach i publicystyce oraz nadawać muzykę z lat 70., 80. i 90. Później program wypełnią przeboje ostatnich lat i treści o charakterze rozrywkowym.
 
Radio 7 nadaje na częstotliwości 90,8 MHz. (KOZ)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Bartłomiej Eider za Justynę Olszówkę szefem warszawskiego oddziału RMF FM

Janusz Panasewicz: zawiodłem, choć nie miałem takich intencji

Ustka nie chce Lady Pank na koncercie ”Lata z radiem”, mają zagrać Piersi

W Radiu Zet prezenterzy wiadomości czytają je na stojąco

Antyradio ma zgodę na przejmowanie częstotliwości Radia Zet Chilli


A A A


Inne artykuły




Przegląd mediów

Gdańsk walczy z nielegalnymi plażowymi reklamami

Właściciel plażowego baru łamiącego wszystkie estetyczne zasady dostał właśnie wypowiedzenie umowy w trybie natychmiastowym. Kilka innych barów oczyściło swe lokale z reklamowego chaosu. Kontrole MOSiR-u przynoszą efekty.

„Głupie” pomysły na wagę złota

Twórcy bezsensownej na pierwszy rzut oka mobilnej aplikacji Yo, która służy tylko do przesyłania tego krótkiego słowa, dostaną od inwestorów 1,5 mln dolarów. Absurdalne pomysły w świecie komórek sprawdziły się już jednak nieraz.

Efekty cyfryzacji? 30% widzów kablówek i platform rozważa rezygnację

Niemal co trzeci klient płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty, ale co piąty widz naziemny myśli o zakupie telewizji płatnej. Klienci kablówek i platform najbardziej narzekają na ceny i nieciekawe kanały z ofert operatorów, a dla blisko połowy rozważających zmianę powodem może być też pojawienie się naziemnej telewizji cyfrowej.

Strategia marketingowa

Raport z badania przeprowadzonego przez Marketing Progress ujrzał światło dzienne. Nie pamiętam, aby ktoś wcześniej próbował w Polsce zbadać temat strategii marketingowej w taki sposób. A może w ogóle nie próbował?

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine