Zapisz się na:
Pressletter

W Mławie rozpoczęło nadawanie Radio 7



28.08.2012 17:17

Należące do Fundacji Rozwoju Ziemi Żuromińskiej Ananke Radio 7 z Mławy uruchomiło emisję testową.

Dyrektor generalny Radia 7 Piotr Ploch informuje, że na razie trwa mierzenie parametrów emisji i sprawdzane są jej warunki techniczne. Na antenie pojawiają się jedynie muzyka i dżingle. Według Plocha z pełnym programem rozgłośnia ruszy 10 lub 17 września br.

 
Od rana do godz. 17 Radio 7 ma koncentrować się na informacjach i publicystyce oraz nadawać muzykę z lat 70., 80. i 90. Później program wypełnią przeboje ostatnich lat i treści o charakterze rozrywkowym.
 
Radio 7 nadaje na częstotliwości 90,8 MHz. (KOZ)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Magdalena Jednacz odchodzi z Polsatu do RMF FM

Latkowski, Gadomski, Solska i Szczepłek wśród nominowanych do Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego

W Sieradzu będzie słychać Radio Tok FM

Nadawca Radia Zet zmienia dyrektora biura reklamy

Krzysztof Skowroński laureatem nagrody im. Jacka Maziarskiego


A A A


Inne artykuły


Przegląd mediów

Skazany w aferze Stella Maris kandyduje do Rady Miasta Gdańska

Marek Formela, był redaktor naczelny "Głosu Wybrzeża", skazany w aferze kościelnego wydawnictwa Stella Maris, kandyduje na radnego Gdańska z listy SLD na pierwszym miejscu w okręgu piątym. SLD przedstawił we wtorek swoje "jedynki" do rady miasta Gdańska.

Libicki rozstaje się z Cyfrowym Polsatem. Przez konflkt z synem Solorza?

Dominik Libicki, prezes zarządu Cyfrowego Polsatu, złożył rezygnację ze stanowiska. Uznawany był za prawą rękę Zygmunta Solorza-Żaka. Z Polsatem związany był od prawie 20 lat. Rynk huczy od plotek.

Dla jednej reklamy

Dla jednej reklamy nie warto tworzyć całego wpisu? Dla błahego tematu, dla kiepskiej reklamy nie, dla dobrej warto.

MaffCloud

I posypały się gromy. Maffashion kłamała, obrzydliwa manipulacja, sponsorowana ustawka, Orange prowokuje i oszukuje, blogosfera utraciła wiarygodność itd. itp.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine