Zapisz się na:
Pressletter

W Mławie rozpoczęło nadawanie Radio 7



28.08.2012 17:17

Należące do Fundacji Rozwoju Ziemi Żuromińskiej Ananke Radio 7 z Mławy uruchomiło emisję testową.

Dyrektor generalny Radia 7 Piotr Ploch informuje, że na razie trwa mierzenie parametrów emisji i sprawdzane są jej warunki techniczne. Na antenie pojawiają się jedynie muzyka i dżingle. Według Plocha z pełnym programem rozgłośnia ruszy 10 lub 17 września br.

 
Od rana do godz. 17 Radio 7 ma koncentrować się na informacjach i publicystyce oraz nadawać muzykę z lat 70., 80. i 90. Później program wypełnią przeboje ostatnich lat i treści o charakterze rozrywkowym.
 
Radio 7 nadaje na częstotliwości 90,8 MHz. (KOZ)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Prezes Radia Łódź został wybrany na kolejną kadencję

Prezes Radia Olsztyn wybrany na następną kadencję

Radio Września gra już w formacie Radia Vox FM

Radio Koszalin, Merkury, Szczecin i Wrocław nie zmienią prezesów

HP z Eską organizują imprezę


A A A


Inne artykuły



Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

Antyislamska kampania na nośnikach reklamowych Cityposter. Kolejny raz dają głos skrajnym organizacjom

Firma Cityposter ma swoje nośniki reklamowe w głównych punktach Warszawy. Wiesza na nich plakaty promujące poglądy skrajnych organizacji. Wcześniej była to kampania zrównująca gejów z pedofilami, teraz jawnie antyislamskie plakaty serwisu Euroislam.pl.

„Entertainment Weekly” wprowadza opłaty za treści w internecie

Time Inc., wydawca magazynów „Life”, „People”, „Sport Illustrated”, wprowadzi system opłat za treści w serwisie Entertainment Weekly.

Twitter zainteresowany przejęciem aplikacji Flipboard?

Rozmowy od początku roku prowadzone są przez dyrektora finansowego Twittera Anthony'ego Noto - donosi serwis Re/code - a wartość transakcji oscylowałaby wokół miliarda dolarów. Nie wiadomo jednak, czy zostanie ona sfinalizowana.

Instant Articles to wyzwanie rzucone Google. Kolejne od Facebooka

Zaledwie dwa tygdnie po tym, jak Google ogłosiło szczytną inicjatywę wspierania dziennikarstwa internetowego (Digital News Initiative), Facebook wystartował z funkcjonalnością Instant Articles. Jeśli okaże się sukcesem, być może wydawcy nie będą już "skazani na Google".

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine