Zapisz się na:
Pressletter

W Mławie rozpoczęło nadawanie Radio 7



28.08.2012 17:17

Należące do Fundacji Rozwoju Ziemi Żuromińskiej Ananke Radio 7 z Mławy uruchomiło emisję testową.

Dyrektor generalny Radia 7 Piotr Ploch informuje, że na razie trwa mierzenie parametrów emisji i sprawdzane są jej warunki techniczne. Na antenie pojawiają się jedynie muzyka i dżingle. Według Plocha z pełnym programem rozgłośnia ruszy 10 lub 17 września br.

 
Od rana do godz. 17 Radio 7 ma koncentrować się na informacjach i publicystyce oraz nadawać muzykę z lat 70., 80. i 90. Później program wypełnią przeboje ostatnich lat i treści o charakterze rozrywkowym.
 
Radio 7 nadaje na częstotliwości 90,8 MHz. (KOZ)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Więcej informacji i publicystyki w Polskim Radiu 24

Joanna Koroniewska będzie radzić słuchaczkom RMF FM

Rośnie słuchalność Radia Zet i Trójki

Bisiorek ma pokierować Muzo.fm

Iga Mackiewicz będzie dyrektorem programowym całej Eski


A A A


Inne artykuły



Przegląd mediów

Liberation zwalnia jedną trzecią pracowników

Lewicowy francuski dziennik Liberation, którego ojcem jest Jean-Paul Satre, zapowiedział zwolnienie jednej trzeciej pracowników. Tłumaczy, że bez tego musiałby zakończyć działalność.

Liczba smartfonów potroi się do 6 mld

W ciągu sześciu najbliższych lat liczba smartfonów, jakie są obecnie w użyciu na świecie potroi się do 6 mld. Smartfona będzie wtedy maiło dwóch na trzech właścicieli telefonów komórkowych.

Jak wybrać agencję, która przygotuje stronę WWW?

Gdy klient mówi, że chciałby dobrą i tanią stronę, zdroworozsądkowy głos pracowników agencji powinien zapytać: po co Panu dwa projekty? Dobra obsługa bowiem, która w pełni będzie odpowiadać ustalonym na początku współpracy oczekiwaniom, wymaga czasu, co naturalnie wiąże się z kosztami. O tym, na co należy zwrócić uwagę, wybierając agencję, która zaprojektuje i wdroży stronę internetową opowiada Błażej Piotrowski, szef agencji interaktywnej Jeden.pl

"Cool" - co tak naprawdę oznacza to słowo?

Przygotowując się do jednego z wystąpień szukałem kampanii z dziedziny marketingu miejsc, dotyczących promocji krajów. Na całe szczęście natrafiłem na 3 odcinek serii Holland. The Original Cool. Przypomniał mi on, gdyż wcześniej miałem już styczność z tą realizacją, że jest to jedna z najlepszych kampanii, tworzących kanon działań promocyjnych tego rodzaju. Poniżej zamieszczam wszystkie trzy dotąd wyemitowane filmy. Jak nigdy jestem pewien, że obejrzycie każdy z nich w całości.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine