Zapisz się na:
Pressletter

W Mławie rozpoczęło nadawanie Radio 7



28.08.2012 17:17

Należące do Fundacji Rozwoju Ziemi Żuromińskiej Ananke Radio 7 z Mławy uruchomiło emisję testową.

Dyrektor generalny Radia 7 Piotr Ploch informuje, że na razie trwa mierzenie parametrów emisji i sprawdzane są jej warunki techniczne. Na antenie pojawiają się jedynie muzyka i dżingle. Według Plocha z pełnym programem rozgłośnia ruszy 10 lub 17 września br.

 
Od rana do godz. 17 Radio 7 ma koncentrować się na informacjach i publicystyce oraz nadawać muzykę z lat 70., 80. i 90. Później program wypełnią przeboje ostatnich lat i treści o charakterze rozrywkowym.
 
Radio 7 nadaje na częstotliwości 90,8 MHz. (KOZ)

 
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Małgorzata Steckiewicz przechodzi z RMF FM do TVP Info

Za trzy tygodnie Antyradio poszerzy zasięg kosztem Radia Zet Chilli, dotrze do prawie 8 mln słuchaczy

Cotygodniowe słuchowiska w Radiu Kielce

125 studentów UJ szykuje internetowe radio, ma ruszyć w marcu

Mariusz Gierszewski po próbach z NaTemat.pl i "DGP" wraca do Radia Zet


A A A


Inne artykuły





Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Amerykanin skazany za pomoc dziennikarzom

Były oficer CIA został skazany za szpiegostwo, czyli... za ujawnienie dziennikarzowi "New York Timesa" szczegółów tajnej operacji przeciw Iranowi.

Apple sprzedał najwięcej iPhone'ów w historii

W ostatnim kwartale ubiegłego roku klientów znalazło aż 74,5 mln iPhone'ów. To o prawie połowę więcej niż przed rokiem i znacznie więcej niż obstawiali analitycy. Wciąż słabnie za to sprzedaż iPadów.

Być PR-owcem, czyli o predyspozycjach i perspektywach pracy

O PR mówi się coraz głośniej. PR-owca chce mieć prawie każdy: politycy, artyści, biznesmeni, wielkie koncerny, korporacje, a nawet małe firmy. Jest popyt, jest podaż. Uczelnie wykorzystują ten trend i zachęcają do zgłębiania wiedzy na temat public relations. Nie każdy jednak może być PR-owcem.

Blisko połowa z nas ma smartfony. Na tle Europy wypadamy najwyżej przeciętnie

Liczba smartfonów w kieszeniach Polaków na koniec 2013 roku wyniosła 22 miliony, wyliczyła firma doradcza PwC. Wszystko wskazuje, że popularność inteligentnych urządzeń będzie rosła. W raporcie PwC czytamy, że na koniec tego roku liczba wyniesie 27 milionów. Odnosząc to do całej populacji, zgodnie z danymi TNS, w styczniu 2014 roku 44 procent Polaków miała smartfona.

Najnowszy numer

Okładka Press

Coś, co pociąga

Z Piotrem Andrusieczką, Dziennikarzem Roku 2014, rozmawia Mariusz Kowalczyk

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine