Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Maj 21, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Virgin Mobile wybrało agencję 24/7Communication

Agencja 24/7Communication wygrała przetarg na obsługę public relations operatora telefonii komórkowej Virgin Mobile Polska.

W ramach umowy agencja odpowiada za działania komunikacyjne i wsparcie PR kampanii marketingowych Virgin. Ponadto zajmuje się obsługą biura prasowego i opracowywaniem strategii komunikacji marki.
Agencja kompleksowo wesprze bieżące kampanie marketingowe, m.in. „Bez limitu, bez umowy", jak również komunikację wydarzeń, w które zaangażuje się operator.
Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Augustyna Lauksa, senior account managera.
Firmy nie podają, na jak długo nawiązały współpracę.

(DR, 21.05.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.