Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 07, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Złote Spinacze dla najlepszych kampanii public relations

Do konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations w tym roku zgłoszono 250 projektów. Spośród nich do nagród nominowano 81 kampanii w 16 kategoriach głównych, 10 sektorowych i dwóch specjalnych. Oto lista zwycięzców.

 

Główne kategorie
PR produktu: „Coca-Cola. Podziel się radością! Czyli magia imion” – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2;
Kampania edukacyjna: „Przedsiębiorcy tworzą” – Konfederacja Lewiatan;
Komunikacja antykryzysowa lub komunikacja kryzysowa: „Sprawa poznańska czyli zażegnanie kryzysu w zarodku” – Lighthouse Consultants dla sieci klinik okulistycznych Lexum;
Public Affairs i Lobbying: Forum Rozwoju Efektywnej Energii (FFREE) – FleishmanHillard i firma Gaspol;
Kampania społeczna: „Rak`n`Roll Records - charytatywna wytwórnia muzyczna” – 180heartbeats + Jung v. Matt;
Język polski jest ą-ę – Ogilvy PR;
Komunikacja wewnętrzna: „Porozmawiajmy o kampanii” – BNP Paribas Bank Polska;
Event komercyjny: „Witamy w Katowicach-przebudowa dworca, transformacja postaw” – Neinver Polska i Imago Public Relations;
Event społeczny: „Big Book Festival 2013” – Go Culture i Fundacja „Kultura nie boli”;
Launch nowego produktu, usługi lub firmy: „Kurkowa 14” – Publicon Public Relations dla Nacarat Polska,
„Bractwo Feniksa” – Walk PR dla Carlsberg Polska;
Corporate Social Responsibility: “Pracownie Orange” – Orange Polska;
PR miejsca, miasta lub regionu: „Mall Wall Art.” – PR Inspiration dla Galerii Krakowskiej;
Social media: „Sapphire rozgrywka” – Sarota PR dla Sapphire Technology;
Business-to-Business PR: “Korona Smakosza” – Makro Cash and Carry Polska;
PR finansowy i relacje inwestorskie: „Komunikacja program publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita SA” – Nobili Partners;
Sektor publiczny: „Dalekowzroczni - przyszłość w czystych barwach” – Partner of Promotion.
W kategoriach sektorowych Złote Spinacze otrzymały kampanie:
Technologie, IT, telekomunikacja: „Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce” – Intel Technology Poland i Monday Public Relations;
Finanse: „Zrób rakowi wspak” – Niestandardowe działania PR dla produktu ubezpieczenia na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie – ING Życie;
Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne):
  „Gadaj*Badaj” – Havas PR Warsaw dla Fundacji Rak`n`Roll;
Sektor spożywczy:  „Coca-Cola. Podziel się radością! Czyli magia imion” – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2;
Media i styl życia: „Milka. Moje miasto się przytula” – Mondelez Polska;
Kultura: „Muzeum Utracone – przywraca pamięć” – Ad Artis Fundacja Sztuki SAR i Public Dialog;
Sport, turystyka, rekreacja: „Twardziele o miękkich sercach” – Partner of Promotion;
Nieruchomości i budownictwo: „Kurkowa 14” – Publicon Public Relations dla Nacarat Polska;
Przemysł, transport, logistyka: „Witamy w Katowicach - przebudowa dworca, transformacja postaw” – Neinver Polska i Imago Public Relations.
Kategorie specjalne:
Kreatywność: „Rak`n`Roll Records - charytatywna wytwórnia muzyczna” – 180heartbeats + Jung v. Matt;
Efektywność: „Język polski jest ą-ę” – Ogilvy PR.

(07.12.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.