Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Lipiec 10, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MSZ wybrało agencję public relations

Ministerstwo Spraw Zagranicznych zakończyło wielomiesięczny przetarg na kampanię public relations/public affairs, skierowaną do środowiska międzynarodowego, komunikującą stanowisko Polski w sprawie polityki klimatycznej.

W przetargu, o którego starcie pisaliśmy 7 lutego br., brało udział sześć firm. MSZ wybrało ofertę złożoną przez konsorcjum Grayling Poland i Grayling Bruksela. Nazw pozostałych uczestników nie ujawniono.
Do zadań zwycięzcy należy opracowanie projektu zaplanowanych przez MSZ działań.
Resort planuje działania public relations w Brukseli i Berlinie w związku z akceptacją kandydatury Polski jako gospodarza szczytu klimatycznego w listopadzie br. W kampanii mają być wykorzystane nowoczesne technologie i środki przekazu, współpraca z organizacjami pozarządowymi i ośrodkami analitycznymi, lokalnymi liderami opinii, dziennikarzami, autorytetami naukowymi.

BG

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.